Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Breghje schreef:Laat je eens testen op vit. B12, en foliumzuur. Ik bleef ook moe met een hoofdletter, en bleek dat spul helemaal niet (meer) aan te maken en krijg nu injecties en voel me prima. Of laat op een volledig bloedbeeld prikken, dan heb je een volledig overzicht van evt. tekorten, B12 etc moet er dan wel apart bij aangevinkt worden.
grote kans dat je vitamine B12 te kort hebt.. vriendin van me had het ook, heeft zich daar op laten testen en had inderdaad te kort aan B12. Toen heeft ze 2 injecties gehad, en voelde zich vrijwel meteen veel beter
Kan me voorstellen dat je dr gek van wordt.
Wietsje92 schreef:Ja Breghje ik heb gewoon bloedonderzoek gehad, ik werd geprikt of pfeiffer en HB, daar kwam niks over mijn moeheid uit, maar wel dat ik een luchtweginfectie heb, terwijl volgens de dokter mijn longen prima in orde waren. Dus ik denk dat dat er dan ook wel uitgekomen was?
Wietsje92 schreef:@ [naam], Nee maar dat is gewoon 's avonds rond mn normale bedtijd hoor dus gewoon mn normale ritme 21.30u 22u.. en dan kan ik niet slapen.. En ik heb heel veel symptomen die overeenkomen met de symptomen van CVS.. Het onderzoekblaadje heb ik niet, want de Huisarts heeft de uitslag doorgebeld, dat doet hij eigenlijk altijd..