Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dan mag je zeker het dubbele aankomen wil je dat bereiken. Dus gewoon goed eten en regelmatig bewegen dan komt het helemaal goed. MoonChloe schreef:16 jaar...
lijd je niet een beetje aan minderwaardigheidscomplex?
Gezond eetpatroon en sporten moeten voldoeende zijn.
tjady schreef:Ik zou zeker geen Sonja Bakker doen. je krijgt veel te weinig voedingstoffen binnen. Je valt wel af, maar het jojo efffect is des te groter.

) zit.. maar hier is het echt vanwege stress en emoties (emo-eter) dat het me echt niet lukt

loeckie schreef:tjady schreef:Ik zou zeker geen Sonja Bakker doen. je krijgt veel te weinig voedingstoffen binnen. Je valt wel af, maar het jojo efffect is des te groter.
Dat hoor ik ook regelmatig, maar heb daar zelf met Sonja tot nu toe geen last van. Wat ik zeg: tis niet alleen voor even, maar tis je hele eetpatroon omgooien. Maar dat heb je met andere diëten ook.
En ik rij nauwelijks meer paard enzo.

Kippesoep schreef:TS ik vind je ook echt een heel mooi meisje als ik in je profiel kijk, als je je niet lekker voelt moet je misschien net als ik beter opletten op je snoep-gedrag? Of ook saai gaan fitnessen![]()
Ik moet zeggen hoe saai ik het sporten ook vind, erna voel ik me altijd beter.
Tegenwoordig kom je steeds vaker Zumba lessen tegen en dat lijkt me erg leuk.
Maar je boft wel dat je in moderne tijd leeft, want er zijn zoveel sporten om te doen. Houd je van dansen, ga dan streetdance,zumba of salsa doen. Ben je toch een teamplayer, kies dan voor basketbal, hockey, voetbal, karate, jiu jitsu enz.. Wil je toch in je eentje beoefenen, dan kun je gaan denken aan hardlopen, zwemmen, fietsen (eventueel hometrainer) of zoals zij hierboven al zegt, saai fitnessen.