Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zou hiermee dus opletten!

Rytm schreef:Dat is toch wel normaal vlak nadat je gestopt bent met de pil?
Je hele cyclus moet weer op gang komen..
Nathalie schreef:Een BMI van net geen 18, is volgens de website bmi-berekenen, ernstig ondergewicht. Daar zou het dus ook aan kunnen liggen.
)
En dat vind ik helemaal niks.. Ben nou weer aan het afvallen naar 60 kilo (streefgewicht) maar ben nu alweer niet ongesteld.. Lekker dubbel allemaal.
En dat kan ook goed het geval zijn. idinn schreef:Nathalie schreef:Een BMI van net geen 18, is volgens de website bmi-berekenen, ernstig ondergewicht. Daar zou het dus ook aan kunnen liggen.
Ik vind dat je wel moet oppassen om aan de hand daarvan te zeggen dat iemand ernstig ondergewicht heeft. Als ik 1 kilo zou afvallen zou ik ook opeens ernstig last hebben van ondergewicht omdat ik dan net op een bmi van 17.9 kom. Ik eet gewoon normaal, snoep meestal teveel en sport tegenwoordig niet meer. Als ik nu zou besluiten gezond te gaan leven, dus minder te snoepen of gezond snoepen en weer te gaan sporten, dan val ik waarschijnlijk een kilo af.. zou ik opeens ondergewicht hebben. Dat gaat er bij mij dus niet in![]()
@TS: heb je geen last van stress? En ben je in korte tijd heel veel afgevallen of valt dat wel mee? Anders even de huisarts bellen, die kan je misschien zeggen wat het is. Als je nu gaat lopen stressen erover helpt dat natuurlijk helemaal niet!
Ik vind het nl ook niet, maar ik dacht, al zij het zeggen zal het wel zo zijn. 
Rytm schreef:Dat is toch wel normaal vlak nadat je gestopt bent met de pil?
Je hele cyclus moet weer op gang komen..