Vandaag was ik op m'n werk, ik stond op omdat ik iets weg moest brengen en voelde gelijk al dat het mis was. Ik moest een aardig stukje lopen, dus ik loop maar door in de hoop dat het weg gaat. Ongeveer halverwege moest ik echt even stil staan en m'n been ontlasten omdat het echt pijn deed.
De pijn kan ik niet echt omschrijven, het is een stekende doch drukkende pijn die niet constant aanhoudt, alleen als ik beweeg. Als ik zit, hoor je mij niet klagen, maar zodra ik m'n been maar een beetje beweeg schiet de pijn er weer in. Ik kan ook bijna niet op het been staan.
In het begin dacht ik dat het kwam doordat ik te lang op 1 been stond geleund, maar nu is hier helemaal geen sprake van.. ik heb de hele dag gezeten!
Komt die jullie bekend voor? Ik ben namelijk echt heel benieuwd naar wat het is en wat ik eraan kan doen om het tegen te gaan. Ik heb overigens al een afspraak gemaakt bij de huisarts, maar dit is pas volgende week donderdag. De receptioniste vond namelijk niet dat dit iets voor een open spreekuur was, omdat het klonk alsof er onderzoeken aan gebonden konden worden

Diclofenac helpt goed, ben er meestal binnen een paar dagen weer vanaf en het verlicht al vrij snel. We hebben hier altijd Diclofenac op voorrad, erg handig 

maargoed, zo langzamerhand word ik toch ook wel een beetje gek ervan dus misschien niet onverstandig om toch maar eens te doen.