Nou wat ik nou weer heb, een bobbel (soort onderhuidse steenpuist) onder op mn kont, in mn lies. Eerst een klein knobbeltje, en een paar dagen later was het een stuk groter geworden. Het trok helemaal door in mn rechterbeen en kon ook zowat niet meer opstaan.
Lopen ging ook lastig. Nou ik had een kuur gekregen, maar het werd alleen nog maar erger. Dus afgelopen vrijdag weer de HA gebeld en die zei kom maar langs vanmiddag om 17.00
Dus ik daarheen, nou lekker met mn benen wijd.. toen stak ie het mes er 1,5 cm in! Ik werd echt helmaal gek van de pijn.. ( alles zonder verdoving..) Maar al met al kwam er niet zoveel troep uit. Dus hij zei nou ik doe er een gaasje in de wond, en dan mag je zondag het gaasje eruit halen.
Nou ik kwam thuis en eerlijk is eerlijk de ergste druk was er vanaf.. Maar toch voelde het nog niet goed. 's avonds weer hoge koorts (39,6).
Nou zaterdag had ik nog wel koorts maar het opstaan ging al beter.. en nu is het verschikkelijk.. (gaasje is er inmiddels uit) Ik heb weer zo een pijn het is echt niet leuk meer. Als ik zit en er dus geen druk op staat gaat het wel, maar ik moet niet opstaan o.i.d.
Nou heb ik gehoord van iemand die het ook al twee keer heb gehad, dat het door het paardrijden komt met verkeerd ondergoed aan. Dat geeft een wrijving waardoor er dus een onderliggende bult creeerd.
Graag hoor ik ervaringen, tips enz.
hoe dan ook, ik ga ECHT niet meer terug naar die dokter...

Maar er zitten daar wel meer structuren die ontstoken kunnen raken