gek van de muggenbulten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

gek van de muggenbulten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 20:35

Of beter gezegt.. hele plakkaten krijg ik er van! Vroeger werd ik nóóit gestoken en nu! ik ben door 1 mug al helemaal lek gespoten! En ik word gestoord van de jeuk en krijg echt van die giga plakkaten! Ik heb al 1 mug vermoord maar er zit er hier nog in... *krijgt moordneigingen*

Nog meer mensen die zo stapelgek worden van die rotmuggen?

zonnebloem18

Re: gek van de muggenbulten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:59

Ik werd er vorig jaar zo gek van dat ik dit jaar voor het hele huis horren heb gemaakt en dat scheelt echt een hele hoop ook qua vlieger.
Nu kunnen ze alleen nog naar binnen sneaken als de voor of achterdeur open gaat en weer dicht.
O ja in de badkamer hebben we geen hor omdat dat raam nogal vaak open en dicht gaat maar die deur zit vrijwel altijd dicht.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:25

Muggen moeten ook altijd mij hebben. Ik ben altijd degene die hier lek gestoken wordt. Ik zal wel lekker bloed hebben ofzo. :')
Maar ik zit er ook vaak helemaal onder. En dan krab ik ze onbewust open omdat het zo jeukt en dan krijg ik daar weer dikke plekken van. Ik krijg er ook moordneigingen van in ieder geval.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:30

Hier nog 1 die altijd word gestoken. :(
Volgens mijn dokter heb ik zoet bloed en daar zijn muggen, vlooien en andere bloedzuigers gek op.
De andere gezinsleden worden niet gepakt alleen ik.
Maar heeft er iemand een tip voor de jeuk te stillen? Want ik word er gillend gek van hier. |(

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:32

Ik ben ook iedere keer slachtoffer.. inderdaad hele plakkaten, fijn met paardrijden. Na een tijdje jeukt het niet meer, doet het alleen maar pijn..

Wat bij mij heel goed helpt (naja, het enige dat helpt :+ ) is benadryl.. en dan niet de crème maar de gel :j
Zo'n dingetje:
Afbeelding
Heerlijk heerlijk heerlijk ik kan niet meer zonder leven!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:33

hier nog 1 krijg ook van die mega bulten die bijna 2 weken jeuken.heb er medicatie voor. als ik gestoken ben ff pilletje innemen en heb ik er amper last van.
jeuk stillen ik heb een spray van acute van autan weet niet meer waar die gekocht is maar dat is enigste wat beetje helpt bij mij

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:35

Lien_ schreef:
Ik ben ook iedere keer slachtoffer.. inderdaad hele plakkaten, fijn met paardrijden. Na een tijdje jeukt het niet meer, doet het alleen maar pijn..

Wat bij mij heel goed helpt (naja, het enige dat helpt :+ ) is benadryl.. en dan niet de crème maar de gel :j
Zo'n dingetje:
Afbeelding
Heerlijk heerlijk heerlijk ik kan niet meer zonder leven!

Waar kan je dat kopen? Ik wil nl alles uit proberen ;)

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:35

Tea Tree olie werkt ook geweldig! Met een minuut is de jeuk weg, wonderspul!

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:38

@Zeeuwtje68, dat is dus meteen het probleem.. wij halen het uit Amerika dacht ik. Heb het in Nederland nog niet gezien.. := Dus dat zou je op moeten zoeken :o

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:57

Lien_ schreef:
@Zeeuwtje68, dat is dus meteen het probleem.. wij halen het uit Amerika dacht ik. Heb het in Nederland nog niet gezien.. := Dus dat zou je op moeten zoeken :o

jeetje dat is iets lastiger. Maar is er evt een website waar je dat kan bestellen?
Of heb je misschien een restje wat ik kan uittesten? :D

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:07

Zeeuwtje68 schreef:
Lien_ schreef:

jeetje dat is iets lastiger. Maar is er evt een website waar je dat kan bestellen?
Of heb je misschien een restje wat ik kan uittesten? :D

Kan het hier zo even vinden:
http://international.drugstore.com/prod ... rx=BS-7694
Zijn nog wel meer winkels online denk ik.
Dit is het spul op de site van de fabrikant: http://www.benadryl.com/#/Adult_Product ... -Strength/

Dit spul heb ik ook, zelfde werkzame bestanddelen maar nagemaakt zeg maar: http://www.walgreens.com/store/product. ... prod392361
En de benadryl gel is daar ook te bestellen: http://www.walgreens.com/store/product. ... =prod16178

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:10

Ik word ook altijd zo gestoken, verschrikkelijk. Ik reed in Zweden rond en ik moest vreselijk plassen. Dus ik ergens parkeren en achter een struik. Was gelijk wel 80 keer in m'n kont gestoken. Wat een ramp.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 22:42

Cookies schreef:
Ik word ook altijd zo gestoken, verschrikkelijk. Ik reed in Zweden rond en ik moest vreselijk plassen. Dus ik ergens parkeren en achter een struik. Was gelijk wel 80 keer in m'n kont gestoken. Wat een ramp.

sorry, maar hier moet ik stiekem toch best om lachen :))

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:46

je hebt dan geen zoet bloed maar je lichaamstemperatuur is waarscijnlijk net even een half graadje hoger dan die van je familie leden ze zien je dan beter en kunnen je dus makkelijker prikken... ik heb nu een klamboe geweldig!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:47

Wat bij mij altijd hielp was lavendel om te voorkomen dat je wordt gestoken. Insmeren met lavendel kan al goed helpen, houden muggen namelijk absoluut niet van. Zet anders een bakje ermee naast je bed.
Lavendel kan je heel makkelijk planten in je eigen tuin.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 22:48

Nou opzich word ik 's nachts niet gestoken.. maar wel als ik hier bij de computer ziet! vreselijk ik heb nu echt een stuk of 5 van die vreselijke bulten!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:49

Muggen komen op licht af. Dus wat ook het handigst is zo weinig mogelijk licht maken. En de muggen vinden het ene bloed ook lekkerder dan het andere.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:58

Ik heb dus nog geen een mug gezien. Maar ik heb op m'n knie 3 van die enorme jeukende plakken :(

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:39

iets wat bij mij super werkt tegen de jeuk is Fenistil Gel.
Ik ken en gebruik het product al jaren, in Italie gekocht jaren geleden. Nu elk jaar weer een nieuwe tube uit Italie.
Echter schijnt het nu ook sinds kort in nederland verkrijgbaar te zijn. (zag mn ma gisteren op tv)

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:47

Klamboe om je bed, en als je toch geprikt wordt: Caladry.
(dat is roze Benadryl denk ik :), dit is alleen geen gel)
Afbeelding
Caladryl is via Ebay wel te kopen uit de US, jeuk stopt meteen en blijft ook lang weg. Spul gaat ook eeuwig mee.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:51

ugh ik weet het op een of andere manier ben ik allergisch voor een bepaalde muggensoort. Laatst had ik enorm opgezwollen hand, kon er niks meer mee :+ nu heb ik er een op mn heup net op de plek waar je vetrolletjes over je broek hangen. I look huge! Ik woon in het bos dus ontwijken kan ik niet.

Alleen lavendel is dan echt mugwerend? Het nadeel van alle smeerseltjes is dat je zelf zo stinkt, soms word ik misselijk ervan :+

koe_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:18

ik ben allergisch voor muggenbulten, het zwelt op, gloeit en wordt stijf. als ik een muggenbult op mijn eleboog heb, wordt heel mijn arm dik... en de muggen vinden mij nog lekker ook... ik krijg er wel een pilletje voor TAVEGYL maar daar kan ik niet zo heel goed tegen, word er niet ziek van maar niet echt helemaal lekker...

carosello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:19

ik slik al jaren Aerius tegen de beten daarnaast menthlgel. Sinds gister heb ik Fenistil Gel en dat werkt ook super!

@TS hoe is het bij jou 'afgelopen'?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:22

Ook ik word elk jaar helemaal lek gestoken,heb me hele armen onder de littekens van muggesteken.Het jeukt zo super erg dat je vanzelf begint te krabben,en ja dan maak je het alleen maar groter en erger.Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog maar 2 keer ben gestoken! Af kloppen maar,kijken hoe lang dat zo blijft.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:28

Ik word ook best vaak gestoken alleen ik heb daar helemaal geen last van. Van de week in één nacht een stuk of 20-30 keer gestoken, maar binnen een paar minuten zijn de bultjes en de jeuk weg. Gelukkig heb ik dat altijd, anders zou ik echt gillend gek worden, vind die paar minuten jeuk altijd al erg.