Het zit zo namelijk.
Dat ik slaapwandel, was thuis en bij andere slaapplaatsen algemeen bekend, naar mijn weten heeft niemand hier ooit hinder van gehad. En weer naar mijn weten gebeurde dit maar zo af en toe, dus ik heb mij er nooit zorgen om gemaakt.
Maar de afgelopen maanden begon het erger te worden, dit in de zin van dat ik steeds vaker liep te slaapwandelen en van alles aan het uitvreten was. Zoals voorwerpen verplaatsen (alle glazen in de vriezer gezet) en nachtelijke wandelingen door het huis. Maar ook dat ik doe wat ik op het moment aan het dromen ben, met alle gevolgen van dien. Zoals gister, ik droomde dat ik mee deed aan een boks wedstrijd met het gevolg dat ik wakker ben geschud door mijn ouders omdat ik als een gek op de muren aan het slaan was en daar mijn handen mee heb open gehaald en een verstuikte pols heb (overigens ook niet de eerste keer).
En ga zo maar door. Ik heb ook de gekste dingen gevraagd (zoals waar mijn paard was want ik kon hem niet vinden).
En eigenlijk begin ik mij een klein beetje zorgen te maken, want door deze acitiviteiten ben ik wel vaak gesloopt de volgende ochtend en zit ik regelmatig onder de blauwe plekken en hou ik mijn ouders wakker

Ik heb een beetje rond zitten zoeken op internet maar ben daar niet veel wijzer uit geworden, in de zin van dat ik iets kan vinden wat dit gedrag verklaard. Want extreem gestrest oid ben ik niet, wel geweest een tijd terug maar inmiddels is alles weer fijn ontspannen en rustig.
Zou ik met zoiets naar een huisarts oid moeten gaan? Wat zouden jullie doen?

) en wat te drinken pakken doe ik niks raars.