Ik baal toch zo van mezelf!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

Ik baal toch zo van mezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 22:02

Echt ik kan mezelf soms wel voor de kop slaan ;(

Ik heb nou al meer dan een jaar hoofdpijn en misschien ligt het aan mijn ogen.
Heb er laatst ook al een topic geplaatst dat ik niet durf. Nouja dat is eigelijk nog niet echt verbetert.

Ik weet gewoon niet wat dat is met mij, ik durf op een of andere manier gewoon niet.
Ook heb ik zo'n gevoel van: Ik weet niet zeker of het aan m'n ogen ligt, en als ik er wat aan moet doen heb ik zo'n idee want ik moet het gewoon zeker weten.

Ik baal er wel echt van, het is gewoon hardstikke vervelend.

benangelique

Re: Ik baal toch zo van mezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:09

waarom zie je er zo tegenop om langs een opticien te gaan?

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:09

Waarom ga je niet een keertje langs pearl of een andere opticien ? :?
Lijkt me toch een kleine moeite.

En waarom durf je niet dan? Of wil je geen bril? B-) ;)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 22:16

Haha ja ik weetniet.. Het is heel stom maar op een of andere manier schaam ik me ervoor maar eigelijk ook weer niet.

Pff wat ben ik toch ook lastig :P

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:17

volgens mij is hoofdpijn veel lastiger, ga desnoods naar een opticien elders. Hup schop jezelf onder je kont..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:18

waarom schaam je je? omdat je misschien een bril moet of omdat je ogen niet zo goed zijn?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:18

Al eens van lenzen gehoord? Gewoon gaan. Hup zet je erover heen, het is geen wereldramp.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 22:20

Omdat ik een bril moet dan, maar het is ook een groot deel van ik weet niet zeker of het daar aan ligt.

Ik wil het gewoon zeker weten :P

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:20

ze kijken er echt niet raar van op , ik laat elk half jaar mijn ogen testen en ja moest een bril , nou schaam ik me ook voor een bril maar dan bestaan er nog lenzen , niemand weet dat ik ze heb en ik ben van mijn hoofdpijn af, ik zou je pearl aanraden erg fijn en in prijs ook een van de betere , oogtesten is trouwens gratis , gewoon gaan ik weet hoe het is met elke dag hoofdpijn en dat is het niet waard!

niet gaan is nooit zeker weten!!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:21

je moet niet mutsen en gewoon laten testen. als het er niet aan ligt, moet je gewoon naar de huisarts en verder onderzoek laten doen.

ik redeneer zo; als je niet laat testen is je hoofdpijn blijkbaar niet erg genoeg...

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:22

Ik heb ooit voor de lol een test laten uitvoeren terwijl ik perfect zie (was mee met m'n broertje voor een bril te kiezen).

Het is echt niks om je voor te schamen ofzo ;) .

Pasamba

Zolang je geen actie onderneemt weet je het nooit zeker!
Gewoon gaan! :) Als je eenmaal de eerste stap hebt gezet dan is het goed en achteraf denk je vast, was ik nou maar eerder gegaan!
Laatst bijgewerkt door Pasamba op 10-06-09 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 22:22

I_love_you jij hebt ook een bril genomen, naja lenzen, om hoofdpijn? welke sterkte heb je dan?
Laatst bijgewerkt door Limoen op 10-06-09 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Nagini

Ben je soms bang dat je een tumor hebt ofzo?
Je wilt het zeker weten maar je gaat niet?

Ik snap het nut van dit topic niet echt? Moet nu iedereen zeggen dat je gewoon naar de opticien moet gaan?

@benangelique, ik dacht precies hetzelfde.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:28

TS: Mijn broertje is slechtziend, is tevens hartpatient met een rits van 20 cm?? op zijn borstkast.

Moet hij zich schamen?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:43

Letterlijk een rits of een litteken? (sorry voor offtopic maar gewoon, intresse of misschien wel een dom blonde vraag _O- ik denk het laatste.)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:58

Een litteken :D

Maar omdat die al 3 x opengehaald is en nog 1x moet waarschijnlijk noemen we het zijn "rits"

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 00:49

Ik heb een koppijn gehad in mijn leven, dat wil je niet weten! En waarom? Omdat ik slecht zag en te trots was voor een bril. Ik heb lenzen geprobeerd, diverse soorten, maar dat ging niet met mijn ogen. Dus heb ik besloten door te lopen met koppijn omdat ik zo trots was.
Zo'n 3 jaar terug heb ik mijn ogen laten laseren. Ik zie goed en heb nauwelijks hoofdpijn meer. En als ik hoofdpijn heb is daar een reden voor. En dat heeft niets meer met mijn ogen te maken.
Mijn advies is: ga alsjeblieft naar een opticien en laat je ogen testen. Als blijkt dat je slecht ogen hebt kun je samen met een opticien alle mogelijkheden nagaan. En iets kiezen wat bij je past. Ik heb geen dag spijt hoor!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:33

ik had eerst ook ongelooflijk veel hoofdpijn. had zo'1n 3 a 4 x per week hoofdpijn, en dan geen normale hoofdpijn, nee gewoon migraine achtig. Overgeven en ik was gewoon dood en dood ziek.. kon niks, niet eten, dat hield ik niet binnen. Wist zeker dat mijn ogen goed waren omdat ik net een medische keuring gehad had voor mijn opleiding... toch naar de dokter gegaan en die wist het ook niet, die zei dat ik maar zwaardere pillen moest slikken als ik het had. Ik iedere x dat doen, maar dat is ook niet goed, want je kunt dan op een gegeven moment niet meer zonder....... dus hup weer terug naar de dokter... tsja hij wist het ook niet meer, nog even aan kijken en anders naar het ziekenhuis. Toen ben ik zelf naar de fysio/manueel therapeut gegaan. Daar kwam uit dat mijn nekwervel niet helemaal goed zat, en dat die waarschijnlijk de boosdoener was. Hij heeft mij denk 4 a 5 x behandeld en heb bijna geen hoofdpijn meer. Als het terug komt dat ik het weer vaker krijg ga ik meteen weer terug!

dus misschien een tip voor jou, als het je ogen niet zijn. Laat je nek en rug na kijken, meestal komt het daar vandaan! ;)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:38

Ik had ook onwijs last van hoofdpijn... Ik heb nu een bril en dat heeft mij heel erg geholpen. De sterkte is bij mij niet heel erg hoog maar ik heb er prisma's bij in de glazen dat helpt je spieren ontspannen. Ik ben er blij mee en het helpt mij heel erg.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:38

Robijn; Dat is misschien ook wel een goed idee voor mij!

Ik heb ook al anderhalf jaar last van hoofdpijn.
De ene dag is het erger dan de andere.
Ik ben naar de dokter toe geweest, en heb toen bloed laten prikken.
Hier kwam alleen uit dat mijn suiker te hoog of te laag was (weet het niet meer precies).

Oogtest heb ik ook bij de dokter gedaan, en was verder prima.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:40

Ik heb lenzen en nog steeds hoofdpijn, laatst langs de dokter gegaan. Want twee maand met hoofdpijn lopen waar niks tegen werkt, was niet wat.

Vrouwen hebben zowieso meer last van hoofdpijn zei hij, en hij schreef me een nieuw hoofdpijn medicijn van.
Het helpt super goed! Je wordt er alleen wel zo duf als een konijn van :') maar het helpt.
Ik moet het nu drie maand slikken, en daarna zou ik helemaal veeel minder last moeten hebben van hoofdpijn :)

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:45

Kun je niet iemand meenemen naar de opticien? Ik draag al 7 jaar lenzen. En regelmatig heb ik een bril op mijn neus. Er is niets ergs aan hoor ;)
Misschien moet je alleen maar een bril om te lezen en hoeft het verder niet.
Maak je niet zo druk en ga. Het doet geen pijn ofzo. Het enige wat je moet zeggen is door welk glas je beter ziet. Niet meer, niet minder.
Ze zitten niet aan je ogen ofzo

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:47

Pearl? Wat dacht je van een oogarts? Na een jaar hoofdpijn lijden mag het wel stoppen meid! Je kan er echt alleen maar beter uitkomen. Oogarts opzoeken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:49

Dit heb ik ook gehad. Ik meldde mij telkens na 1 á 2 lesuren ziek op school, omdat ik gewoon niet meer kon...Toen ik ervoor naar de huisarts ging zei hij, je hebt last van je evenwichtsorgaan. Je moet een paar keer per dag heel hard schudden met je hoofd 8)7

Ik had eigelijk gewoon een bril nodig!