Twee daagjes gestrompeld, maar het ging langzaam aan beter. Haal ik mijn paardje uit de wei, mevrouw doet wat doms en let niet op en natuurlijk weer op mijn zere voet. Daar ging ik weer strompel, strompel. Thuis weer gekoeld en het ging al snel weer beter. Maandag dressuurles gehad en intensief gereden en prompt voelde ik mijn tenen weer. Niet fijn dus. Nou staat er bij ons op stal een manegeponny met een peesblessure die elke dag gestapt moet worden. Dat doe ik dus. Maar hij baalt vreselijk van het stappen en is echt loeisterk en nou heeft die stomme pony gisteren en vandaag weer even op mijn zere tenen gestaan.
Hij wil naar rechts, gooit zijn kop naar rechts en om in balans te blijven zet ik mijn voet naar voren en dan gaat hij er weer op staan.
Nu zit ik dus weer met zere tenen die gekoeld moeten worden. Ik weet overigens niet of ze gekneusd of gebroken zijn. ik weet niet of intapen zin heeft. Wie heeft daar ervaring mee? Maar ik baal er vreselijk van. Elke keer gaat het ietsje beter en dan gebeurt er weer iets waardoor ze weer extra pijnlijk zijn. Ik had vanmiddag ook bijna het idee dat mijn tenen los in mijn schoenen rammelden. Als ik morgen met die manegeponny ga lopen krijgt tie een hoofdstel in; dan is tie iets beter te houden. Maar ik geloof niet dat de HA iets kan doen aan gebroken of gekneusde tenen. Ja gips tot aan mijn knie. nou ik dacht het niet hoor.

ik had het op de 1e dag van m'n nieuwe studie.. 'sochtends gauw naar stal want de hoefsmid kwam
heeft een half jaar zeer gedaan (na een maandje of 2 alleen bij drukken op bepaalde plek)
) dat dakpanteep over je kleinste teen plakken en dan je ringvingerteen en je middelvingerteen (weet even niet hoe ik het anders moet zeggen
) aan elkaar plakken zodat je ze heel weinig gebruikt! succes nog!
(eerste keer puppy proberen te vangen voordat ie naar buiten rende en twee keer met voetballen met hond in huis)