In augustes is het al weer 3 jaar geleden dat ik van het paard van gevallen, zo hard dat ik met mijn nek dubbel klapte..
Ik had verschrikkelijk last van me nek, kreeg het even helemaal zwart voor mijn ogen maar ben met 5 minuten weer opgestaan en toen was ik even op het paard van me zus gestapt omdat het hele hoofstel kapot was van de merrie waar ik op reed.. Ik had verschrikkelijk hooftpijn en als ik mijn nek bewoog kon ik wel janken van de pijn.. Ach ging wel over dacht ik, maar nee naar een maand nog precies hetzelfde.. Toch maar even een afspraakje met de huisarts. Daar aangekomen was het echt fout, moest gelijk door naar het ziekenhuis om foto's te maken. Een week later kreeg ik de uitslag en daar kwam uit dat ik al mijn spieren in me nek had gescheurd en uitgerekt en een botje in me nek was gebroken.. Met Fysiotherapie moest het wel overgaan maar het werd alleen maar erger! Toen zij die fysio dat het beter was om een maandje niet te paardrijden en kijken of het dan beter ging.. Maar nog ging het kút, slapeloze nachten had ik ervan! Weer terug naar de fysio en die zij dat ik maar moest stoppen met de terapie omdat het toch niet holp..
Een half jaar later toch maar weer terug naar de huisarts omdat ik een raar bobbeltje in me nek had en ik nog steeds zo'n pijn had.. Ik heb ontzettend veel medicynen gehad en meer kon hij niet doen voor me.. Het ging wel over zei hij.
Vorige week toch nog maar een keer gebeld omdat ik nog steeds zo'n pijn heb en nog steeds niet kan slapen van de pijn, vandaag ben ik langs de huisarts geweest.. Hij vroeg of ik er ook hoofdpijn van had. Dus ik zei dat als de pijn heel erg was ik idd super hoofdpijn kreeg en ik allemaal zwarte vlekken zie.. Tsja meer medicynen kon hij me niet geven omdat de vorige niet holpen en zwaarde kan ik niet krijgen.. Toen vroeg hij of ik last van stress had. Nee dat heb ik niet dus dat is het ook niet.. Toen zei hij dat ik migréne aanvallen had. Ik moest me maar een keer goed laten masseren door iemand en anders moet ik er maar mee leren leven!!
Sjonge jonge, ik ga echt kapot van de pijn, iedere keer als ik me nek beweeg heb ik zo'n pijn.. Ik kan het wel uitschreeuwen!!

Voor er straks niemand meer naar de HA durft
En daar pas meegestopt toen de fysio het zei?