Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Boek wel uitgelezen, ben van plan binnenkort toch dat boek weer op te halen om te kijken of het deze keer wel normaal lukt. Overigens voelde ik het die keer flauwvallen niet aankomen.)
(even een dingetje die ik zelf heb gemerkt: simpel denken over bloed is het niet wat het beter maakt.)
Oke om een of andere heb ik dat ook. Ik denk dat het wel gedeeltelijk komt door mijnzelf en gedachtes die ik heb op zón moment.
.
zal er eens aandenken als weer gebeurt.

) dat dit heel erg vervelend en belemmerend werkt! Kan zelf ook nogal slecht tegen bloed, maar gelukkig is het bij mij de afgelopen jaren wel iets afgenomen... 
) Kloppende aderen zijn mijn absolute nachtmerrie.
Daar kan ik zo van overgeven of flauwvallen. Dat deed ik dan ook wijselijk niet toen je met gym je hartslag bij moest houden.
Ik kon er níet aan denken en níet naar kijken. Heel onhandig als het je eigen arm is.
altans zón idee krijg ik, indien me hele fam er niet goed tegen kan. Dus denk dat ze je helemaal niet raar vinden. Misschien kun je eerst peilen beetje hoe ze erover denken? lodo schreef:Ga naar jouw huisarts. Een fobie is een aandoening waarbij je wel degelijk beseft dat de angst buiten proportie is maar je kan de angst zelf niet onderdrukken. Van aanstellerij is absoluut geen sprake !. Iedereen die dit opmerkt heeft niet de nodige kennis omtrent de fysiologie van de hersenen. Laat je niet tegenhouden door schaamtegevoel maar ga naar je eigen huisarts en vraag voor een doorverwijzing naar een psychiater of gedragstherapeut, indien gewenst met de nodige medicamenteuze ondersteuning. Er zijn veel mensen die in Nederland echt lijden onder een fobie. Een fobie past in het rijtje dwangneurose, straatfobie. Het is een chemische dysbalans in de hersenen, voor een deel te wijten aan erfelijke eigenschappen. Nogmaals: doe er iets aan !. Zelf kun je dit niet alleen !. En bedenk: velen zijn met je....van professor tot bouwvakker...
lodo schreef:JE KUNT HIER WEL VRAGEN OF IEMAND ANDERS ERVARINGEN MET JE DEELT MAAR DAAR HEB JE NIETS AAN. HEB LEF EN ONDERNEEM !.