Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

deed doen, over vitamine C, dat je daar wel 6 gram van kunt nemen en een (dubbele) nobelprijswinnaar wel 18 gram per dag nam.....luxx schreef:Las in dat eerste artikel iets wat me ditdeed doen, over vitamine C, dat je daar wel 6 gram van kunt nemen en een (dubbele) nobelprijswinnaar wel 18 gram per dag nam.....
. _Kimberley schreef:BraveSpots, sommigen beweren juist dat het schadelijk is om teveel te slikken en dat je het dus ook niet uit plast.
. Niet dat ik dat geloof hoor, maar ik denk ook niet dat je er slechter van word (want die vent had nog veel klanten ook).
._Kimberley schreef:BraveSpots, sommigen beweren juist dat het schadelijk is om teveel te slikken en dat je het dus ook niet uit plast.

BraveSpots schreef:_Kimberley schreef:BraveSpots, sommigen beweren juist dat het schadelijk is om teveel te slikken en dat je het dus ook niet uit plast.
Ik weet dat er hier in België een dokter was die geloofde dat als je maar genoeg vitamine C slikte, dat je dan onsterfelijk werd. Niet dat ik dat geloof hoor, maar ik denk ook niet dat je er slechter van word (want die vent had nog veel klanten ook).
Overigens is ie nu al dood, zijn eigen theorie ondermijnd.
Heb het wel uitsluitend over vitamine C uiteraard.

. Ik heb dan, nadat de griep weer genezen was toch een vitaminen-en mineralenkuur genomen om terug sneller de oude te zijn en ik moet zeggen dat ik daar weldegelijk een effect van heb ondervonden.

Ik ben dus echt wel voor mits je geen andere keuze hebt...