Een tampon met... vleugels!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Een tampon met... vleugels!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 21:52

:wow: Ik stond net toch echt wel raar te kijken toen ik de reclame zag _O- :
OB tampons met vleugels tegen doorlekken... 8)7 Genaamd, de flexia :j

Na een beetje gegoogle ben ik eruit dat ze in Duitsland al wat langer zijn (zie site )

Zo zien ze er schijnbaar uit:
Afbeelding\

Maar waar ik benieuwd naar ben... Zullen ze de winkel ook echt uitvliegen..?
Ik kan me nog niet echt voorstellen hoe je dit zou moeten ervaren... Dus al mensen met ervaringen/die hem gaan proberen?? :Y)

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:53

Oke ik vind die tampon er nogal raar uitzien. :')
Maar wat is dan het nut van die vleugeltjes? :o?

Yessy

En dat werkt? Ik kan me er weinig bij voorstellen eigenlijk...

Elamor

Nou ik vind het wel een handig idee! heb ze in iedergeval nog niet zien liggen in de winkel!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:54

Ben ik ook wel benieuwd naar :=

Vind ze er maar raar uitzien :Y)

Schuur_

Ik gebruik hem al eventjes en ik vind het super!
Lekker zacht en minder snel doorlekken wat wel ideaal is als je net in een les zit.
Hij glijdt goed en de vleugeltjes zijn heel plooibaar en zetten dus pas uit als hij in je zit. Je voelt er helemaal niks van
Ik zweer erbij :D

Tivoli

Tjee zeg,ziet er niet echt lekker uit...
In oog nemende dat hij bij het verwijderen naar buiten komt met een bloederig lapje er aan vast :r

Bovendien lijkt het me dat het lapje gepropt gaat zitten...
Yelg,ik hou erover op :D

bromfiets

Ik kan me niet voorstellen dat dit echt werkt :=

Als ze idd niet doorlekken zal ik ze zeker gaan halen :j

Kitsolu

Re: Een tampon met... vleugels!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:57

Inbrengen en dragen zal voor mij het probleem niet zijn, maar inderdaad zo'n bloederig lapje :D en als hij dus niet doorlekt, moet er bloed achter blijven hangen dat er ook nog eens lekker uit komt vloeien...nee, doe mij maar 2x super in 1x das wel best :P

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:58

Ik zat ook al te kijken!
Ik vind het wel erg handig lijken, alleen bij het eruithalen vond me vriend het iets weghebben van een weerhaak...

Ik bedoel als je hem eruithaalt zal dat flapje toch blijven hangen en tsja weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen!

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:00

ziet er raar uit. Ben wel benieuwd. Als ze in de winkel komen ga ik het wel een keer proberen.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:04

MLEENESS schreef:
Ik zat ook al te kijken!
Ik vind het wel erg handig lijken, alleen bij het eruithalen vond me vriend het iets weghebben van een weerhaak...

Ik bedoel als je hem eruithaalt zal dat flapje toch blijven hangen en tsja weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen!

Haalt jou vriend je tampons eruit dan? :=

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:05

_Tivoli_ schreef:
Tjee zeg,ziet er niet echt lekker uit...
In oog nemende dat hij bij het verwijderen naar buiten komt met een bloederig lapje er aan vast :r

Bovendien lijkt het me dat het lapje gepropt gaat zitten...
Yelg,ik hou erover op :D

Hahaha gatver..
Ik had inderdaad wel de reclame gezien, maar had niet begrepen dat dat doekje er inderdaad aan zit..
Nog niet geprobeert dus ;)

Maar straks blijft dat doekje hangen, scheurt het af ofzo..
(Ik weet niet of dat uberhaupt mogelijk is)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:05

Ik wou het niet vragen :D

Mijn vriend blijft heel ver uit de buurt van dergelijke dingen :D

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:06

_Tivoli_ schreef:
MLEENESS schreef:
Ik zat ook al te kijken!

Haalt jou vriend je tampons eruit dan? :=

Ik denk niet dat ze hem geprobeert heeft..

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:07

het lijkt mij ook heel vies :=

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:09

Ik mag hopen dat ze bedoeld dat haar vriend over haar schouder meekijkt en dat idee erbij heeft bij het uithalen. Niet eens zo'n raar idee trouwens, het ziet er ook een beetje uit als een weerhaak.

Moet er niet aan denken dat mijn vriend mijn tampon eruit moet halen ..hihi.. of er moet al een noodgeval zijn natuurlijk, nood breekt wet. Wat genant lijkt me dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:09

Shahazai schreef:
Inbrengen en dragen zal voor mij het probleem niet zijn, maar inderdaad zo'n bloederig lapje :D en als hij dus niet doorlekt, moet er bloed achter blijven hangen dat er ook nog eens lekker uit komt vloeien...nee, doe mij maar 2x super in 1x das wel best :P

Nou kijk ik toch even bedenkelijk bij 2x super in 1x, hoe bedoel je die dan precies?

Deze tampons zouden ook niets voor mij zijn, eigenlijk pas sinds 3 menstruaties (inmiddels 10 jaar dat ik menstrueer), verdraag ik tampons, en dan alleen de light days van pro comfort :j

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:13

Ik was een tijdje geleden in de winkel en toen hadden ze alleen deze :P. Tja, je moet toch wat :P. Enne, ze zijn ideaal hoor. Niks geen bloederige lapjes of propjes :P.

Het 'lapje' zit gewoon vast aan de tampon en komt er net zo uit als je hem erin stopt zeg maar :P. Daarbij is het 'lapje' van dat gaasjesspul, dus het bloed wordt gewoon naar de tampon geleidt :P

Lekkere verhaaltjes :P

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:14

Unwritten schreef:
Shahazai schreef:

Nou kijk ik toch even bedenkelijk bij 2x super in 1x, hoe bedoel je die dan precies?

Deze tampons zouden ook niets voor mij zijn, eigenlijk pas sinds 3 menstruaties (inmiddels 10 jaar dat ik menstrueer), verdraag ik tampons, en dan alleen de light days van pro comfort :j

hihi inderdaad had ik helemaal overheen gelezen. Ik heb ook mini (zelfs in het begin) anders wil het echt niet. Kan me niet voorstellen dat je er 2 super in stopt en nog normaal kunt bewegen ;) Of laat ik het anders zeggen, dan kan ik niet meer normaal bewegen, of zitten, of lopen, of ...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:14

Pro comfort zijn die met dat silk laagje toch? Dat zijn ook de enige die ik pijnloos kan gebruiken, en dan enkel de roze en gele.

Dat vertelde ik trouwens ooit eens tegen een klasgenootje die direct zei 'oh dan moet je je eens goed laten nemen door een kerel, dan past daarna alles'
Ik heb haar nooit meer normaal kunnen aankijken :D

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:15

Yessy schreef:
Pro comfort zijn die met dat silk laagje toch? Dat zijn ook de enige die ik pijnloos kan gebruiken, en dan enkel de roze en gele.

Dat vertelde ik trouwens ooit eens tegen een klasgenootje die direct zei 'oh dan moet je je eens goed laten nemen door een kerel, dan past daarna alles'
Ik heb haar nooit meer normaal kunnen aankijken :D

hahaha zal je vriend blij mee zijn met zo'n opmerking. Ego direct een enorme deuk!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 22:17

Die pro comfort heb ik ook altijd ja :j Maar dit kan ik toch niet snappen... Gelukkig lek ik nooit door, dus zal ik 'm niet echt nodig hebben, maar ze leiden dus het bloed naar de tampon ofzo..? Vol=vol lijkt me toch? :')

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:17

Vriendlief was toen nog niet aan de orde, maar idd het heeft niet geholpen, dat zal ik er eens inwrijven vanavond O:)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:20

Hem de reclame ook gezien vanaaf op tv.
Denk dat ie wel goed werkt. :Y)