Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mis in de pol overigens "om medische redenen "nickyu schreef:vind 35 al vrij oud voor een kind krijgen![]()
je kind 15 robbertje voetbal jij 50 ..
om het over alle andere risico's maar niet te hebben
ieder zijn eigen keuze
maar persoonlijk heb ik dan zoiets van tja je kan niet alles willen
rond die leeftijd zitten OOK voor het kind er veel meer gezondheids risico's aan
Als je een verhoogd risico loopt om jong onvruchtbaar te worden kan ik het me voorstellen dat je graag wat eicellen laat invriezen, maar om eicellen in te vriezen omdat het je later wat beter uitkomt
Als je weet dat je een sterke kinderwens hebt moet je gewoon niet tot je 35e wachten met alle risico's van dien. Voor alles in je leven is een tijd: een tijd om in je luier te poepen, tijd om in de zandbak te spelen, tijd om te studeren, tijd om de kinderen het huis uit te schoppen, tijd om opa en oma te worden en vervolgens weer een tijd om in je luier te poepen 
. Daarnaast eerst nu maar eens op een natuurlijke weg proberen
. Niet alle vrouwen willen trouwens carrière maken
.
Vind gezonde kindjes en een warm gezinnetje veel belangrijker dan een super goede carriere en veel geld. En ik vind het heel onnatuurlijk om eicellen te gaan lopen invriezen. Het moet wel leuk blijven. Denk dat het voor een kind ook niet zo fijn is om te horen dat je niet helemaal op de normale wijze verwekt bent, iig, ik zou het niet leuk vinden.
nickyu schreef:vind 35 al vrij oud voor een kind krijgen![]()
je kind 15 robbertje voetbal jij 50 ..
om het over alle andere risico's maar niet te hebben
ieder zijn eigen keuze
maar persoonlijk heb ik dan zoiets van tja je kan niet alles willen
rond die leeftijd zitten OOK voor het kind er veel meer gezondheids risico's aan