Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula schreef:Jeutje, je bent 18 en wil al aan zo'n grote opknapbeurt beginnen?![]()
Het lijkt mij dat je genoeg sport, ik weet niet hoeveel per week je gaat? En hoelang ben je al aan het dieten?
Ik zou dat chocolade toetje en de tosti's vervangen door wat anders, maar voor de rest lijkt mij het prima. Ik mis alleen wat fruit en ik weet niet of je genoeg (water) drinkt?
Wat je borsten betreft, met een goede BH heb je nergens last meer van. En een B cup vergroten lijkt mij nogal onzin. Ik weet niet wat jouw beeld daarbij is maargoed.

brendalevita schreef:Tip 1 meer koolhydraten gaan eten ,en rust dagen tussen je sport houden is beter voor je spieren,of afwisselen iets minder actiefs gaan doen.
Afvallen gaat eerst vaak in centimeters en zie je niet veel aan kilo s,
Ook zeker meer drinken en vers fruit eten!das altijd gezond het moet wel leuk blijven he!!

Vjestagirl schreef:Ehrm... Mag ik zeggen dat je klinkt als iemand die Anorexia Atlethica aan het opbouwen is?
En je krijgt die dingen alleen vergoed als je duidelijk geestelijk leidt onder hoe het nu is, en dan ook alleen nog bij bepaalde verzekeringen en bepaalde polisen
?
Verder mis ik idd ook het fruit, en veel water drinken. 
bokjebok schreef:Vjestagirl schreef:Ehrm... Mag ik zeggen dat je klinkt als iemand die Anorexia Atlethica aan het opbouwen is?
En je krijgt die dingen alleen vergoed als je duidelijk geestelijk leidt onder hoe het nu is, en dan ook alleen nog bij bepaalde verzekeringen en bepaalde polisen
Hoezo, ik eet gewoon hoor?
Ik denk wel dat ik dr geestelijk ook onder lijdt. ik durf niet echt naar zwembaden
en als ik bij mensen ben, vriendinnen me vriend
what ever hou ik ook ALTIJD me bh aan ook met slapen enz
omdat het gewoon echt dramatisch is
bokjebok schreef:Bij sonja bakker mag je ook appelstroop op je brood?
Als je écht trek hebt ook gewoon eten. Dan heb je het nodig. Weersta vreetneigingen (die heb ik altijd 's avonds) en neem dan wat fruit of ga iets doen waardoor je niet aan eten denkt.