Ik heb nog nooit van zo'n bitje gehoord, heeft iemand een foto?
Ik heb boven en beneden een spalk, nouja had, beneden blijft ie prima zitten, boven is ie los gegaan na het eten van iets hards. Was gewoon ergens in het midden, dus ff vervelend, maar verder had ik er geen last van. Later heb ik het ook nog voor elkaar gekregen om de buitenste los te bijten, dus toen hing er een heel stuk los ijzerdraad in mn mond. HEEEEEEEEEL irritant. Ortho was met vakantie, dus dan moest ik naar een andere. Had ik geen zin in dus ik dacht, ik knip hem eraf met een nijptang of iets. Ging niet want die tang paste niet in mn mond

Uiteindelijk met een schaar afgeknipt, hehe dacht ik, niet dus, want toen zat er dus een scherpe punt van dat ijzerdraadje in mn mond, dus tong open en continu pijn.
Ortho nog steeds met vakantie, en ik wilde niet naar een andere, dus de nijptang er maar weer bijgepakt, en (niet om aan te raden, deed echt GRUWELIJK zeer) de spalk er in zn geheel uitgetrokken...

En om het nog erger te maken, dat is al 2 jaar geleden, en ik zit nu nog steeds met de lijmresten op de achterkant van mn boventanden. De tandarts heeft er al die tijd niks van gezegt, en ik heb er eigelijk ook geen last van, dus het zit prima zo

Moet wel zeggen dat mn beugel er al jaren uit was en mn tanden nu eigelijk weinig meer verplaatsen.
Zo'n bitje lijkt me erg lastig, dat moet je elke nacht indoen dus?