Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanillia schreef:Ik heb het idee dat hij niet los zal gaan zitten als er geen tand onder groeit. De reden dat je je melktanden verliest is dat er een andere tand is die je melktand 'eruit' duwt.
) deze zijn er met verdoving uitgehaald. Verder wat ik een proefpersoon voor etsbruggen ipv de gouden met porselijnbruggen. Helaas heb ik een behoorlijk groot gat er tussen zitten en hierdoor bleven ze bij mij waarschijnlijk niet zitten. (Bruggen zijn er behoorlijk vaak uitgevallen, voorlopig gaat het nu met de oude soort bruggen wel goed *klopt af*)
Overigens eet ik zelf nog amper harde dingen omdat de mijne er al zo vaak uit gedonderd zijn. 

anneliesdj schreef:Zachtjes poetsen zodat je tandvlees kan genezen dan trekt het over de randjes heen.
Ik heb nog nooit last gehad van uitvallen, wel een keer een gat eronder gehad waarna ze een wortelkanaalbehandeling hebben gedaan(AUW).
Kan me niet voorstellen dat je bruggen eruit kunnen vallen als ze goed vast zitten, een brug is toch hetzelfde als een kroon maar dan bij meerdere tanden?
)
Kom je dus niet echt snel met een tandenborstel.