Morgen ben ik precies 10 weken zwanger
.Toen ik 6 weken zwanger was heb ik heel even iets bruin ( oud) bloedverlies gehad, volgens de vk was er niks aan de hand er kon dit met een innesteling te maken hebben. Ik dus weer gerust gesteld en verder nergens last van gehad.
Ik had voor vandaag de eerste afspraak bij de verloskundige staan voor een intakegesprek en voor morgen staat de eerste echo gepland. Nou was ik gistermiddag de vaatwasser aan het uitpakken en ineens voelde ik iets lopen, ik dacht direct..bloed!
Direct naar de wc en ja hoor bloed, maar dit keer niet bruin maar echt rood. Niet echt veel en me gevoel zei wel direct dat er niks aan de hand was, het is eigenlijk ook direct gestopt weer daarna. Vandaag dus met de vk erover gehad en die zei dat het in 50% van de zwangerschappen wel eens voorkomt, maar ik maak me nu toch weer onrustig!
Ze heeft vanmorgen geprobeerd het hartje te laten horen maar ze zei wel direct eigenlijk is het nog wat vroeg want meestal vanaf 12 weken kunnen we het pas horen, en idd er was niks te horen. Maar ik moest me geen zorgen maken en morgen op de echo konden ze alles zien. Ik gevraagd of ik die echo vandaag niet kon krijgen maar dat was niet mogelijk ( de echo op een andere locatie gemaakt)
Nu weet ik van een vriendin dat zij ook in het begin van haar zwangerschap wat bloedverlies heeft gehad en met 18 weken een keer, inmiddels heeft zij een gezond kind maar bij haar hadden ze het hartje met 9 weken al wel gehoord. Ik weet dat dit niks zegt maar ik heb wel zoiets van waarom kon gewoon bij mij niet even het hartje gehoord worden zodat ik weer wat geruster ben!!
Nu moet ik dus afwachten tot morgen en pffh dat valt niet mee!! Mijn vraag aan jullie, heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties zijn welkom!

dus het zit vast en zeker helemaal goed.