ik heb ontzettend veel schoenen maar de meeste zijn met hakken of hebben (vrijwel) geen steun of een voetbed.
Aangezien ik in een ijssalon werk en dat nu nogal rennen en druk is en geen momentje kan zitten, en ik erg snel last krijg van mijn voeten wat omhoog gaat in knieën en rug heb ik gewoon goede schoenen nodig.
Ik heb erg fijne laarzen van Reef gekocht in de aanbieding met een super voetbed, maar dat zijn echt snowboots en met dit weer word dat toch wat te veel van het goede
Ik zat nu zelf na te denken over wat nou echt schoenen zijn die gemaakt zijn om heel de dag op te lopen/staan, en het liefst iets van slippers of richten de zomerschoenen.
voor zover ik weet kan ik nu alleen even Birckenstocks en Crocks bedenken, maar op Crocks zul je mij niet zien lopen.
Nog meer mensen suggesties? het liefst ook nog een beetje betaalbaar en niet foeilelijk

) wandelschoenen gekocht bij de outdoorzaak. Ik kan daar de hele dag op staan! heerlijk!

wandelschoenen zijn beter. (je moet niet hoger dan een a of a/b klasse (=wanderschoen) anders heb je veel te zware schoenen die geschikt zijn voor ruiger terrein en geloof me: dan heb je pas écht last van je voeten met die stugge dingen 

Als de schoen te laag is, kom je te hoog in de schoen en dan loop je ze zo uit, das natuurlijk ook niet de bedoeling