Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Met een zachte crème bijvoorbeeld... 

gaat het echt wel
Zitaswoon schreef:Laten waxen is pijnlijk, maar niet té pijnlijk hoor. Gewoon even een korte pijn, direct afdekken en dan trekt die weer weg. EN een resultaat dat langer dan 2 dagen blijft
maar het vel was helemaal geïrriteerd erna..Heb nog wel een week last gehad (en dan heb je er ook niet zoveel meer aan
).
suze_ schreef:epilady vind ik ook vreeeselijk..
heb daar ooit een ongelukje mee gehad![]()
ding komt nooit meer bij me in de buurt
maar met een pincet *aaah dat woord zocht ik*gaat het echt wel

Iessie schreef:suze_ schreef:epilady vind ik ook vreeeselijk..
heb daar ooit een ongelukje mee gehad![]()
ding komt nooit meer bij me in de buurt
maar met een pincet *aaah dat woord zocht ik*gaat het echt wel
Ohjee als dat net zo'n ongelukje was als ik had met dat apparaat dan was het vast niet prettig.![]()
Zo'n ding heb ik ook nog in de kast...

Smeer er niets op, en nooit last van bultjes
Frouk schreef:Ben ik dan de enige die nooit last heeft van bultjes na het scheren? En ik scheer altijd stevig tegen de richting in. Als er wat meer zit begin ik met de ladyshave en werk de laatste restjes weg met een scheermesje en ja, juist tegen de richting inSmeer er niets op, en nooit last van bultjes
Meliaforever schreef:Frouk schreef:Ben ik dan de enige die nooit last heeft van bultjes na het scheren? En ik scheer altijd stevig tegen de richting in. Als er wat meer zit begin ik met de ladyshave en werk de laatste restjes weg met een scheermesje en ja, juist tegen de richting inSmeer er niets op, en nooit last van bultjes
Hoezo doe je niet alles dan met de ladyshave?
en die scheer ik dan met gewoon mesje nog even na