Gisteren heb ik mijn ogen laten meten omdat ik vaak hoofdpijn heb, de conclusie is dat ik inderdaad een bril moet voor ver weg kijken. Mijn rechteroog heeft -0.75 en links -1.
Ze hebben alleen een snelle meting gedaan, en nog niet uitgebreid omdat ik dan graag iemand mee wil hebben om brillen te kijken, de verzekering wil hebben nagekeken en dat soort dingen.
Ik weet eigenlijk niks van brillen, behalve dat ik er een moet
Ik weet wel zeker dat ik een bril wil en geen lenzen omdat ik altijd snel irritaties en ontstekingen heb etc, lenzen in m'n ogen zie ik dus niet zo zitten. De meting is bij Pearle gedaan, maar er zijn natuurlijk meer brillenwinkels. Daarom vraag ik tips, liever hier dan in de winkel omdat die natuurlijk zichzelf willen promoten

Zit er veel prijs of kwaliteits verschil tussen bijvoorbeeld Pearle, Hans Anders, SpecSavers etc?
Ik wil ook met paardrijden graag m'n bril op kunnen houden, moet ik dan nog speciaal ergens op letten?
Wat moet ik zeker wel of juist niet doen?
Hebben jullie nog andere tips of dingen om op te letten?

adviseren. Veel brillenzaken doen deze in een actie er bij. Hoeft niet zo chique te zijn maar is wel erg praktisch in de auto bv. Ik ben gevoeliger met bril dan zonder voor de zon.
).