Ik zou graag willen weten wat jullie doen tegen wagenziekte? Ik heb eens rondgekeken en kan wel wat alternatieven vinden maar wat werkt echt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Blue_Eyes schreef:Je hebt van die seasickness bandjes, die doe je om je pols en die drukken op een bepaald punt, waardoor de reisziekte onderdrukt wordt. Bij mij werkte het niet echt, maar ja, dat was voor de zwangerschapsmisselijkheid en dat is toch net iets anders natuurlijk
Sterkte!
AlicavR schreef:Naar Italië ga je natuurlijk over de autobaan, en kan je vaak flink door rijden zonder dat je elke keer moet remmen gassen, en veel minder bochten.
Daar door denk ik dat je er zowieso al minder last van zult hebben.
En verder een raampje open voor de frisse lucht, en als je het niet uit houd toch een primatour denk ik.
Equidea schreef:De "nep"primatour van de kruidvat werkt beter volgens mij, iig smaakt hij niet zo smerig als de normale primatour

xxappiexx schreef:Blue_Eyes schreef:Je hebt van die seasickness bandjes, die doe je om je pols en die drukken op een bepaald punt, waardoor de reisziekte onderdrukt wordt. Bij mij werkte het niet echt, maar ja, dat was voor de zwangerschapsmisselijkheid en dat is toch net iets anders natuurlijk
Sterkte!
Ik had er al wat over gelezen ja, die zouden voor alle soorten misselijkheid moeten werken idd.