Nieuwe herbal essences

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Nieuwe herbal essences

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 11:34

Zijn er hier meer mensen die de nieuwe herbal essences gebruiken? Ik vond die oude altijd veel lekkerder ruiken... Heb nog een paar oude flessen staan maar ook al wat nieuwe. Dat verschil merk je echt heel erg... Bij de oude ruik ik heel de dag m'n haar en bij die nieuwe echt totaal niet. Vind 't best jammer... Zit er zelfs aan te denken om ze een klachtenmail te sturen :')
Kennen jullie misschien nog andere shampoos die ongeveer hetzelfde ruiken? Ik weet dat kruidvat ook een fruity botanicals lijn heeft maar die heb ik nog nooit geprobeerd.

kelly_ov

Re: Nieuwe herbal essences

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:36

Helemaal met je eens! Vind de nieuwe verpakking er ook wat kinderlijk uitzien, en inderdaad...het luchtje is na een half uur nergens meer te bekennen. Jammer, want ik werd er altijd blij van :)

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:39

Als ik jullie was zou ik dan een klacht sturen, bedrijven zijn altijd wel geinteresseerd in de mening van hun klanten. ;-)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 11:40

Ja ben even op de site aan het kijken. Staat wel: stel een vraag. Denk dat ik het daar maar via doe.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:41

als we nou alleemaal die klacht sturen ? :p ben er ook helemaal mee eens

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 11:43

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:43

Als er veel klachten binnenkomen heeft dat meer effect natuurlijk dan als 1 iemand klaagt. :)

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:43

De oude is idd erg aangenaam en de nieuwe fles is kinderachtig en niet zo lekker ruikend. Maar is de nieuwe niet gewoon een nieuwe lijn? Of gaat de oude helemaal uit de handel?

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:44

Ik heb overigens ook nog problemen met de vormgeving. Die fles cremespoeling schiet alle kanten op onder de douche! :-)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 11:45

Ik kan de oude hier iig nergens meer vinden...

Oude vormgeving vond ik inderdaad ook beter. Gewoon een normale fles met een goede dop. Was niks mis mee.

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:51

Een groot nadeel is dat de 'geurtjes' ook gekoppeld zijn aan functie. Wil ik 'it's a curl thing', vind ik die geur niet lekker... Jammer, jammer, jammer.... Heb 'geklaagd', ben benieuwd. Vast een reactie als 'bedankt voor je mail, maar onderzoek wijst uit dat we goed bezig zijn' (maar dan iets netter verwoord :D)

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:51

Kristie schreef:
De oude is idd erg aangenaam en de nieuwe fles is kinderachtig en niet zo lekker ruikend. Maar is de nieuwe niet gewoon een nieuwe lijn? Of gaat de oude helemaal uit de handel?

De oude lijn is unfindable.... :(

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 11:54

Als de oude lijn gewoon nog te koop was vond ik alles prima...

Daar zit ook wel wat in Kelly :j Nu heb ik wel makkelijk haar, maakt niet zoveel uit welke shampoo ik erdoor heen gooi :P

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:54

Ik heb nog de oude lijn gevonden bij de Makro (groothandel), daar waren ze zelfs in de aanbieding voor 1 euro per fles, dus meteen groot ingeslagen ;) Maar kan natuurlijk zijn dat hij daar ook uit de handel gaat!

Ik heb de nieuwe nog niet geprobeerd (ben het ook niet van plan als ik dit zo lees), maar toen ik de nieuwe verpakking in de winkel zag, dacht ik in eerste instantie dat het kruidvat eigen merk was of een of ander b merk. Schrok toen wel ff van de prijs! Ik vond herbal essences juist altijd fijn om de geur idd!

Beetje jammer!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:57

Ik vind de nieuwe verpakking erg kinderachtig overkomen, en de geur ook chemisch.De oude was ik wel echt fan van!
Mijn haar werd overigens net stro na het gebruiken van de nieuwe blauwe fles.

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:57

Ik heb eerst een proefmonster aangevraagd, en daar zat een bon bij voor een gratis conditioner. Shampoo en conditioner voor 3,50 dus...anders 7 euries voor die twee samen, zonder een blijmakend luchtje....

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 11:58

Makro had ze inderdaad nog ja :j Daar hebben wij ook nog wat oude flessen van. Eigenlijk stom, had toen gewoon ook meteen groot in moeten slaan :P

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:58

:j helemaal mee eens .. !! Moest echt weer even uitzoeken welke wie was .. := en inderdaad meestal rook je het de volgende dag nog steeds .. :'( nu niet meer ..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 11:59

Gewoon allemaal een klacht insturen via die link :P
Edit: ik heb reactie.
Citaat:
Geachte

Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail betreffende ons product . U deelt ons mee dat u niet tevreden bent over ons product en/of verpakking. Graag geven wij u de volgende uitleg.

Alvorens wij producten/verpakkingen introduceren vinden er uitvoerige onderzoeken plaats, waarbij grote groepen consumenten worden betrokken. Uit deze onderzoeken is naar voren gekomen dat de overgrote meerderheid het huidige product/verpakking op prijs stelt.

Niettemin danken wij u voor de moeite die u heeft willen nemen ons te schrijven. Uw kritische kanttekening zullen wij doorgeven aan onze afdeling Marketing. Op deze wijze proberen wij zoveel mogelijk aan de wensen van onze consumenten tegemoet te komen.

In het vertrouwen u met deze inlichtingen van dienst te zijn geweest, verblijven wij, met vriendelijke groeten,

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:02

Zoals verwacht dus! Arrogante ballen! Tssk!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 12:04

Misschien hadden ze beter een vergelijkingstest kunnen doen. Oude product vs nieuwe product. Kan me slecht voorstellen dat mensen dan het nieuwe product echt beter vinden...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:11

hier nog een ontrvreden klant
idd bagger mijn haar klit sinsdien ook veel meer en om heel eerlijk te zijn vond ik het ook veel fijner nadat ik een dag in de taxi te hebben gezeten toch nog vris te ruiken dat is dus nu ook niet meer jammer :(
mischien ook bij de klachten een linkje van dit topic sturen :P

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:30

Wat een voorspelbare reactie...

Wij bevestigen de goede ontvangst van uw e-mail. Wij zullen zo spoedig mogelijk uw vraag behandelen en u terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Consumenten Service
Procter & Gamble Nederland BV

Verwacht wel een zelfde reactie als Tara heeft, ben benieuwd of ze daar een knip en plak antwoord voor hebben liggen :D

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:31

Waarschijnlijk wel!

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:32

Wij verwelkomen je in de totaal vernieuwde en energieke wereld van Herbal Essences die helemaal in het teken staat fantastisch mooi haar en die elke ochtend een privémomentje van pure verwennerij garandeert.

Staat op de site, als ze je elke ochtend pure verwennerij beloven..ja dan moet je je haar wel elke ochtend wassen...Vroegáh was het gewoon niet-te-stoppen-genot dat het wel een dag of 2 uithield hihi.