Kennen jullie misschien nog andere shampoos die ongeveer hetzelfde ruiken? Ik weet dat kruidvat ook een fruity botanicals lijn heeft maar die heb ik nog nooit geprobeerd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Nu heb ik wel makkelijk haar, maakt niet zoveel uit welke shampoo ik erdoor heen gooi
Maar kan natuurlijk zijn dat hij daar ook uit de handel gaat!

Citaat:Geachte
Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail betreffende ons product . U deelt ons mee dat u niet tevreden bent over ons product en/of verpakking. Graag geven wij u de volgende uitleg.
Alvorens wij producten/verpakkingen introduceren vinden er uitvoerige onderzoeken plaats, waarbij grote groepen consumenten worden betrokken. Uit deze onderzoeken is naar voren gekomen dat de overgrote meerderheid het huidige product/verpakking op prijs stelt.
Niettemin danken wij u voor de moeite die u heeft willen nemen ons te schrijven. Uw kritische kanttekening zullen wij doorgeven aan onze afdeling Marketing. Op deze wijze proberen wij zoveel mogelijk aan de wensen van onze consumenten tegemoet te komen.
In het vertrouwen u met deze inlichtingen van dienst te zijn geweest, verblijven wij, met vriendelijke groeten,