Ik hoop dat jullie mij een kunnen helpen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? Maar blijkbaar maak ik me weer druk om niks. Na hoe zo'n lange tijd vervaagt het ongeveer? En als ik nou niet meer aankom word het dan ook niet erger?
MARILYN_ schreef:En waarom zie ik dan nooit iemand met striae rondlopen in het zwembad? Maar blijkbaar maak ik me weer druk om niks. Na hoe zo'n lange tijd vervaagt het ongeveer? En als ik nou niet meer aankom word het dan ook niet erger?
Pff.. accepteren kan ik het sowieso niet.. zit hier gewoon te janken achter mijn computer

suleilitha schreef:Je komt er aan door dat de huid op een gegeven moment te snel wordt uitgerekt en je komt er nooit meer vanaf.
Wat je wel kunt doen is smeren met calendulacreme en verder onder de douche flink hard masseren met bijvoorbeeld een touwhandschoen, wat de doorbloeding bevordert. Maar je komt er nooit meer vanaf.
Ik vraag me wel af wat je vriend bezielt dat ie daar oog voor heeft, overigens. Of mijn vriend is stekeblind, kan ook nog natuurlijk.
MARILYN_ schreef:En waarom zie ik dan nooit iemand met striae rondlopen in het zwembad? Maar blijkbaar maak ik me weer druk om niks. Na hoe zo'n lange tijd vervaagt het ongeveer? En als ik nou niet meer aankom word het dan ook niet erger?
Pff.. accepteren kan ik het sowieso niet.. zit hier gewoon te janken achter mijn computer
. Ik zou me er niet te druk om maken want je schiet er niets mee op
.