Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en binnenkort heb ik een date met een verschikkelijk leuke jongen en alles is al behoorlijk serieus en ik ben gewoon als de dood...
.
! Xyris schreef:Harsen is pijnlijk ja maar het is maar een seconde of 2, als je de boel eraf trekt, even doorbijten en het is gebeurd, kan dat niet zeggen met een epilator >.<.
Zoals ik al zei wil ik de lichtflitsbehandeling doen, het probleem van de haren op mijn benen is dusdanig groot dat ik niet eens in bed durf te duiken met een vent, binnen enkele uren voel je de stoppels alweer en ik schaam me er gewoon echt dood om, het zit op mijn hele benen, niet zo erg als bij de echte teddybeer-mannen maar als je die gemiddeld behaarde mannen hebt, naja, daar kan je mijn benen ook mee vergelijken en ze voelen af en toe net aan als een stoppelbaard, ik ben dat gewoon zat en ben op zoek naar een permanente behandeling voor het probleem, ik weet dat het bestaat maar helaas niet waaren binnenkort heb ik een date met een verschikkelijk leuke jongen en alles is al behoorlijk serieus en ik ben gewoon als de dood...