Ik ben gister dus flauw gevallen op school. Ik stond te wachten totdat de bel ging en opeens werd alles draaierig en ik pakte me vriendins arm beet. Maar die duwde me weer weg. En toen ben ik zo naar achteren tegen het raam gevallen. Alles was zwart en hoorde niks meer toen ik viel. En toen ik weer een beetje bij kwam hadden me vriendinnen me op de stoel neergezet, en een paar waren de concierge gaan halen. Toen heb ik wat gegeten, want ze dachten dat het kwam omdat ik niet gegeten had. Maar het rare was; Ik had helemaal geen honger of wat dan ook toen ik viel. Dus volgens mij heeft het daar niet echt mee te maken
Ik vond het wel onwijs eng, heb gelijk heel de middag gehuilt en was helemaal aan het trillen.
En had onwijze hoofdpijn gistermiddag. Gister avond heb ik heel de avond overgeven. Dus me moeder is naar de dokter gegaan, en die denkt dat ik een lichte hersenschudding heb. Maar ik dacht gister, misschien dat de hoofdpijn kwam doordat ik met me hoofd tegen het raam aanviel

Maar het gaat nu al beter, dus volgens mij is het niet echt een lichte hersenschudding.Maar ben wel onwijs geschrokken. 

.. wel in een bomvolle bus hoor, met name in de winter.. die overgang van kou naar warmte van de bus.. blech
en denkt dat je in slaap viel

Daarna is het lange tijd weggebleven, maar afgelopen jaren is het weer een paar keer bijna verkeerd gegaan. Een keer ook echt goed, ik was bij een concert en kon niet tegen de drukte warmte en wrs viel een klein beetje alcohol verkeerd en ik liep naar de wc omdat ik me niet goed voelde, ging daar vol onderuit en knalde keihard met mijn kop tegen de muur, had daarna een hersenschudding, maar niemand wist er iets vanaf omdat ik het concert af wou kijken en anders wou mijn ma naar huis toe
Stom achteraf, maar ik ben de avond een beetje duizelig doorgekomen, maar was blij toen ik in bed lag thuis en telkens wakker werd omdat ik naar de wc bleef lopen. De keer daarop ging het verkeerd door de blacklights die knipperden in een vol café en toen ben ik snel naar buiten gerend en daar bijna over me nek gegaan, maar dit was niet omdat ik teveel gezopen had, maar voelde me niet goed en ik rende schijnbaar bleek als een lijk naar buiten, iedereen was me kwijt, maar de portier kwam gelijk met een glaasje water aan, want die zag ook dat ik niet teveel had gezopen maar het ging gewoon niet goed. En de keer daarop fietste ik naar mijn werk en voelde ik me ineens niet goed worden, ben afgestapt, op de grond gaan zitten en uiteindelijk liggen, toen kwamen de mensen ineens aanstromen en ben door een aardige vrouw en haar man op mijn werk afgegooid, heb overigens wel gewerkt, maar was wel heel moe die dag. Ik voel het dus ook vaak aankomen, dan probeer ik altijd naar een koude plek te gaan, das het enige wat werkt en rustig blijven. Ik begin me eigen nml ook altijd kapot te zweten en krijg het stikbenauwd.