''rust houden'' / niks van aantrekken?(val van paard)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

''rust houden'' / niks van aantrekken?(val van paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 12:22

hey, even een topic hier,
ik ben gisteren naar de huisarts geweest, en zondagavond zelf is er contact geweest met de huisartsenpost :)

ik ben zondag rond 1 uur half 2 in het bos onder mijn pony terechtgekomen. hij gleed uit in galop, en we vielen samen. Hij heeft op mijn rechterbeen gelegen, maar is meteen opgestaan :)
ik ben met mijn hoofd op de grond geknald (kin ónderkant geschaafd en in voorhoofd de rand van m'n cap eringeramd := )
ik ben volgens mijn gezelschap héél even out geweest, en vrijwel meteen daarna gaan praten tegen hem.
ik ben opgestaan en mijn ogen leken van slag (blauwe spijkerbroek werd door mij ''gezien'' als knalgroen)
na 10 minuutjes had ik het gevoel dat het allemaal wel meeviel en ben ik terug opgestapt :) rustig ritje gehouden verder (tot het galoppaadje O:) ) ging allemaal goed. wel had ik het gevoel dat ik langzaam reageerde, dus de terugweg tevoet afgelegd :)
intussen had ik een heel dozig gevoel :') (alsof alles gebeurde zonder dat ik het ''opvatte'' )

eenmaal thuis lekkere douche gepakt, en leek het helemaal mee te vallen, nog naar een verjaardag geweest en toen werd ik misselijk..
op de terugweg m'n frietjes goeiendag kunnen zeggen.. intussen heel erge hoofdpijn ook..
huisartsenpost gebeld, wek-advies en vermelding dat ik góed rust moest houden ivm grote kans op hersenschudding
gisteren naar de huisarts geweest en die wist mij te melden dat ik niets gebroken had (had ik ook al door := ) en verder was er niks aan de hand.. (behalve dat m'n oogkassen blauw zijn en dat nog wel erger ging worden :') sexy :') )