Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? Ilzas schreef:Kind, hoe heerlijk. Als je weet hoe het komt, hou ik me graag aanbevolen!

Evelijn schreef:Als je met dit gewicht zoveel afvalt zou ik maar eens een afspraak met de huisarts maken. Misschien een verwijzing naar een dietiste of gewoon even controleren of je wel gezond bent.
@siskeh: ze zegt dat ze niet meer is gaan bewegen... ze is dus niet gestopt met bewegen.. lijkt me niet dat ze van gewoon evenveel beweging spieren gaat verliezen.
@Ilzas & dudieforever: dat jullie willen afvallen heeft niks met Kimberley te maken. Ondergewicht is gevaarlijker dan een beetje overgewicht.

: ik zat beter in mn vel, en liep elke dag een uur...trainde tussendoor nog wat met haar(behendigheid)
Mijn advies is dus toch om een tijd lang wat meer te gaan doen, spieren opbouwen en goed blijven eten, je merkt dat je dan vanzelf meer trek krijgt in stevige maaltijden. Als je dan weer gaat afbouwen komen hopelijk ook de kilo's er bij, en dan is het niet alleen maar vet
Ik begin nu tenminste eindelijk wat model te krijgen: niet van die dunne armpjes meer, ik heb bovenbenen (!!)... heerlijk!!