Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Ik was vroeger best verlegen maar nu laat ik ook niet meer over me heen lopen/ kaas van het brood eten...Ben wel nog altijd rustiger vergeleken met studiegenootjes vroeger...maar dat is ook deels karakter van iemand.
Ze moet daar meer om lachen dan dat het haar hielp met het vergroten van haar assertiviteit. Uiteraard hebben ze wel meer dingen gedaan daar, maar ze heeft er niet zoveel aan gehad uiteindelijk. 
. Dat is ook het gene waar ik wel wat tegenop zie. Maar dat heb ik altijd in een vreemde omgeving/vreemde mensen. Ben ook altijd heel blij als er maar 1 bekende is.
!
we deden rollenspellen enzo, je gevoel uit te spreken, bij jezelf blijven in een gesprek, iemand aanspreken enzo
Mas schreef:Mijn zusje heeft dit gedaan en had er niet veel aan geloof ik. Ze kreeg allerlei vage spreuken te horen die ze op moest schrijven en die haar kracht moesten geven om de week door te komenZe moet daar meer om lachen dan dat het haar hielp met het vergroten van haar assertiviteit. Uiteraard hebben ze wel meer dingen gedaan daar, maar ze heeft er niet zoveel aan gehad uiteindelijk.