Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kun je niet bellen naar de tandarts alvast voor wat meer info? Al is het maar om de ergste zenuwen een beetje weg te nemen.
) En dan ben je opeens weg, het gaat heel snel en dan word je wakker op de verkoeverkamer. Ik heb zelf nooit pijn gehad na een operatie, maar als dat wel zo is kan je extra pijnstillers krijgen.
Zonnebloem schreef:Ik neem aan dat je het meest bang bent voor de narcose?
Kan ik me goed voorstellen want daar was ik ook altijd heel erg bang voor. Maar ben nu verschillende operaties verder en ik kan je zeggen, het valt heel erg mee.
Je krijgt idd een infuus en dat is dan ook gelijk het ergste. Als die erin zit het je het meest pijnlijke gehad.
Door het infuus spuiten ze een slaapmiddel, je voelt je dan heel grappig, (de laatste keer ging ik een verhaal vertellen over mannetjes met roze hamers) En dan ben je opeens weg, het gaat heel snel en dan word je wakker op de verkoeverkamer. Ik heb zelf nooit pijn gehad na een operatie, maar als dat wel zo is kan je extra pijnstillers krijgen.
Ikzelf vind een narcose eigenlijk wel heel relext, en was heerlijk slaperig daarna.![]()
)

heb in totaal volgens mij 2 tanden en 4 kiezen moeten laten trekken 
Passorapard schreef:Ben net naar het ziekenhuis geweest ,
Ik krijg geen prik voor de narcose , maar zo'n kapje.
Als ik in slaap ben krijg ik een buisje door me neus voor de ademhaling , en daarna nog een infuus ! Als ik goed wakker ben , mag ik even lekker op bokt.nl en daarna wordt het infuus eruit gehaald .
Vlak voor de operatie mag ik op de computer enzo ( staat een computer met webcam in de kamer , dus hou jullie goed op de hoogte ! ) Ik ben DINSDAG 10 MAAR OM 8:50 AAN DE BEURT
)