[MW] Vaak moe, en geen pfeiffer..
Vandaag ging ik dus naar de HA vol goede moed, want ik zou vandaag even een ander krijgen.
Toen ik daar kwam vroeg ze wat ik had, dus ik zei: hoofdpijn, moe, duizelig etc. Toen vroeg ze
hoe me dag in elkaar zit enz. Nou ja ik weet zelf wel dat ik gewoon op tijd naar bed ga. En toen
begon ze er over of ik me wel happy voelde thuis dus ik ehh ja.. toen bleef ze me aankijken.
Ze heeft verder niks gedaan, niet doorgevraagd naar symptomen ofzo. En toen zei ze wat dacht
je zelf dat het is? dus ik zei: nou ik wel veel overeenkomsten met een b12 te kort. Dus zei een
doorverwijs blad voor bloedprikken pakken uiteindelijk en b12 en foliumzuur aangekruisd en ik
geloof nog iets. Maar al snel zei ze: Ja en als dit het nou niet blijkt te zijn? Dan is het nog niet over.
Ik: Nee dat week ik. En het is ook echt niet fijn om me zo te voelen.
Maar dit was dus het enige waar er nu getest op wordt terwijl er met mijn klachten ook nog andere
dingen aan de hand kunnen zijn zoals: Lyme, of een traag of snel werkende schildklier.
En zij bedoelde alles van: Ik laat je hier op testen is dit het niet? dan zal er wel wat psychisch zijn
Ik snap niet waarom dokters dan niet of nog doorvragen? of voor de zekerheid als ik toch bloed ga
prikken alles meenemen?
Nu moet ik donderdag ook naar de schoolarts (ik was daar 1,5 week geleden geweest en moest van
haar veel water drinken, en naar buiten en dan wil ze kijken of het beter ging, en anders verder kijken.)
Nu heb ik dit gedaan en merk ik geen verschil. En vandaag gaat het weer slecht: Heel moe, zweten, misselijk, hoofdpijn
duizelig en voor het eerst keelpijn. Moet ik dit verhaal aan haar voorleggen? Dat er ook nog andere
ziektes zijn met mijn symptomen?
Groetjes Selma