Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben echt superblij met het resultaat. De verf op je hoofd kon ik ook makkelijker wegkrijgen dan normaal. Kleur en naam kan ik me helaas niet meer herinneren.
En ik heb eindelijk mijn oude haarkleur terug!
Ben er dus al met al heel erg tevreden mee, voor mij geen ander merk meer in ieder geval

Hollsteiner schreef:gewoon lóreal professionel gebruiken. kan je bij kapperswinkels kopen. ben je rond de 10 euro voor een tube kwijt dus je bent goedkoper uit dan wanneer je 2 pakjes moet kopen
Frances schreef:Ik heb laatst een nieuwe verf gebruikt van loreal. Die in 10 minuten klaar is.
Het is alleen wel donkerder uitgevallen als op het pakje. Ik vondt dit toevallig niet erg, omdat ik het graag donkerder wou maar ze die verf niet hadden
) en het zorgt ervoor dat je haar goed blijft!! Vriendinnetjes hebben echt gespleten en droge punten, dat heb ik niet!
Nouks schreef:Romyv schreef:Goedkope pakjes van de etos gaan er bij mij echt niet in!!
Het pakje uit de openingspost kwam bij de Etos weg, maar was geen eigen merk van de Etos ofzo... Gewoon Guhl. Goedkoop was ie met name omdat het pakje half uit elkaar lag en 'ie daarom voor 2 euro 50 mee mocht