Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alexx schreef:Naar de ha rennen en meteen aan de domperidon gaan?? Doe gewoon rustig aan, eet niet teveel en vooral geen vettige dingen( daar heb je nu ook vast geen zin in) en uitzieken.
Alexx schreef:Naar de ha rennen en meteen aan de domperidon gaan?? Doe gewoon rustig aan, eet niet teveel en vooral geen vettige dingen( daar heb je nu ook vast geen zin in) en uitzieken.

Toekie schreef:Alexx schreef:Naar de ha rennen en meteen aan de domperidon gaan?? Doe gewoon rustig aan, eet niet teveel en vooral geen vettige dingen( daar heb je nu ook vast geen zin in) en uitzieken.
Naar de huisarts zou ik ook (nog) niet gaan maar een domperidon-pilletje tegen de misselijkheid is toch niets mis mee? Net als een paracetamolletje tegen de hoofdpijn...? 't Is geen morfine ofzo.
Toekie schreef:Naar de huisarts zou ik ook (nog) niet gaan maar een domperidon-pilletje tegen de misselijkheid is toch niets mis mee? Net als een paracetamolletje tegen de hoofdpijn...? 't Is geen morfine ofzo.

)
gomir schreef:Hoe kom jij zonder dokter dan aan die domperidon
Mijn apotheek vraagt bij dat soort middelen volgens mij gewoon om een doktersrecept namelijk.