Vorige week woensdag kreeg ik aan het eind van de middag buikpijn, rechtsonderin, 's avonds kon ik niet meer lopen van de pijn. Na 3 ibuprofen lag ik nog steeds jankend in bed, na de 4e viel ik eindelijk in slaap. De volgende morgen als de sodemieter de dokter gebeld, deze heeft aan mijn buik gevoeld en gedaan, ik moest á la minute een plasje bij haar inleveren. Dat plasje was schoon, vervolgens naar het lab om bloed te prikken, en daar wéer een plasje ingeleverd. Dezelfde middag moest ik terugkomen, hier heeft ze weer gevoeld, en inwendig onderzoek gedaan, mijn huisarts kon niet veel voelen. Om een blindedarmontsteking uit te sluiten, heeft ze me naar het ziekenhuis gestuurd. Hier hebben ze een echo gemaakt, waar niks op te zien was, jeej.
De volgende morgen moest ik terugkomen om 10 uur, en werd er bloed geprikt. Daarna wachten op de uitslag, en toen heeft de arts in het ziekenhuis nog even aan mijn buik gevoeld. Een chirurg heeft aan mijn buik gevoeld, hij dacht aan iets gynacologisch (sorry als ik het fout spel
). Ik ben doorgestuurd naar de gynacoloog, deze heeft inwendig zéer uitgebreid
onderzoek gedaan, en dit deed verschrikkelijk veel pijn. Ik zakte door de grond van de pijn. Zij dacht aan een ontstoken eileider, en heeft me hier 2 (!) antibioticakuren voor gegeven. En a.s. vrijdag moet ik terugkomen.Het probleem is, mijn pijn is er nog steeds, even erg. 'S nachts wil ik niet in slaap vallen, en rond een uur of 5/6 moet ik overgeven, en daarna kan ik in eens wel slapen. En het is niet zo dat ik de hele dag lig te slapen, ik heb woensdagochtend van half 7 tot 10 geslapen, en 's avonds kon ik weer niet slapen. Werken mijn medicijnen wel? Krijg ik een andere behandeling? Wat gaan ze doen..? Ik ben doodsbang omdat ik niet weet wat me te wachten staat.. Alsjeblieft, vertel me waar ik op kan rekenen..
.
Maar ik weet niet of de gynacoloog hier op zit te wachten, de kuren zijn immers nog niet helemaal afgelopen..
(om haar te bellen..)

, ik ga weer op de bank liggen, en denk niet dat ik er nog zal zijn voor morgen. Wish me luck.
of je tabletten met melk of yoghert produkten innemen dat beschermt je maag wat.