Weet iemand toevallig wat het is?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
siskeh schreef:toevallig zag ik laatst je ad. over readingen,
maar weet je wat een reading met je kan doen?
ik weet niet of je iemand hebt die je begeleid met deze dingen, maar anders kun je daar enorm veel last van hebben, met name met bijvoorbeeld naar school gaan.
siskeh schreef:toevallig zag ik laatst je ad. over readingen,
maar weet je wat een reading met je kan doen?
ik weet niet of je iemand hebt die je begeleid met deze dingen, maar anders kun je daar enorm veel last van hebben, met name met bijvoorbeeld naar school gaan.
brigitta1987 schreef:Ik zou toch langs de huisarts gaan, neem dit serieus!
Ik heb zelf ME en ik weet hoe moeilijk het is om altijd moe te zijn, maar ook dat je beter kan worden geholpen als ze snel onderzoek doen! Laat dus bloedprikken, in elk geval op bloedarmoede en pheiffer. Als er niks uitkomt en je blijft zo moe vraag dan een doorverwijzing naar het ziekenhuis.
Hoe lang heb je hier eigenlijk al last van, en wat doe je allemaal door de week? Hoe laat ga je naar bed en sta je op?
Ik doe alleen woensdagavond aan fitness en zaterdagochtend aan paardrijden.
Ik heb het nu 4 jaar.Ilsje_007 schreef:Ik zou toch eerst even naar de huisarts gaan. Bij mijn huisarts hebben ze een sneltest om je Hb te testen (klein prikje in je vinger) en dan weet je dus gelijk of je bloedarmoede hebt of niet. Toch lijkt het me een goed idee om gewoon bloedt te laten prikken, dan kunnen ze gelijk prikken op schildklierhormoon, Pfeiffer en Mono. Als je bij de prikpost aangeeft dat je prikken echt eng vindt, proberen ze je echt gerust te stellen!
Je zegt dat je bent afgevallen, ik weet niet hoe je eetpatroon is op dit moment, maar krijg je wel genoeg voedingsstoffen/vit./mineralen etc binnen. Ook daarvoor kun je terecht bij je huisarts en een dieetiste.

Kan ook door besmet bestek gebruiken, uit andermans glas drinken etc.