Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tja weet niet of die veel winkels hebben, maar als je naar een behoorlijke stad gaat, hebben ze vast wel de betere lingeriezaken. Ik kan mij voorstellen dat hunkemöller populair geworden is en meer de goedkopere gangbare bh's verkopen.
) heeft trouwens ook hele grote maten, ik heb er iig tot 120 zien hangen. Blondie_ schreef:Misschien is het makkelijker om wat kilootjes kwijt te raken?
Zeg nou zelf 125 is wel heuuuul groot.
Blondie_ schreef:Misschien is het makkelijker om wat kilootjes kwijt te raken?
odetteke schreef:Blondie_ schreef:Misschien is het makkelijker om wat kilootjes kwijt te raken?
Dat is wel heel makkelijk gezegd en naief gedacht!
Voor veel mensen met ernstig overgewicht is het gewoon niet zo eenvoudig om wat kilo's kwijt te raken door lichamelijke/geestelijke problemen en/of medicijngebruik. En toch is belangrijk (juist als je geen maat 65A hebt) om een goede beha te dragen om zodoende bijvoorbeeld rug- en nekklachten te verminderen, want afvallen terwijl je lichamelijke klachten hebt is nog eens extra zwaar.
Edit: wat delerium zelf al zei dus
afvallenBlondie_ schreef:Dat is toch een tipafvallen
Jammer dat ik met imo normale opmerking meteen "gezette" mensen over me heen krijg die blijkbaar op hun teentjes zijn getrapt.
En tegen dunne mensen mag wel gezegd worden dat ze meer moeten eten en dat ze te mager zijn. Dat snap ik dan niet.
Terwijl dunne mensen het soms ook heel erg vinden dat ze niet dikker worden.