BH met grote onderwijdte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

BH met grote onderwijdte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 17:29

Ik ben op zoek naar een BH met een onderwijdte van 125 en cup C (mag evt B zijn) maar kan er nergens een vinden. Iemand een idee waar die dingen te verkrijgen zijn?

aerdenhout1

Re: BH met grote onderwijdte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:33

Ik denk dat je het beste naar een lingerie zaak kan gaan.
Die helpen je meestal erg fijn en hebben denk ik alle maten wel.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 17:34

Helaas bij de lingeriewinkels werden we weggestuurd omdat ze niets hadden. Nu draagt ze 100C met 2 verlengstukjes maar dat zit natuurlijk voor geen meter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:36

De betere lingeriezaken zullen dat toch echt wel hebben, anders bestellen ze die wel.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 17:38

Heb je daar ook namen van? Hier in de omgeving (walcheren) wordt t echt niets. Wil wel met haar naar een echt goede winkel maar dan is het wel heel handig om vast te weten waar zodat we vooraf kunnen contacten en ze iets hebben.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:39

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 17:44

Oe! Die had ik nog niet gevonden, thanks!

handicap is overigens wel dat ze hem niet over haar hoofd aan kan trekken (dus geen "vaste" bandjes bij bv een sportbh) en er mogen ook geen beugels in zitten... *voelt zich een zeur*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:47

Walcheren, :D tja weet niet of die veel winkels hebben, maar als je naar een behoorlijke stad gaat, hebben ze vast wel de betere lingeriezaken. Ik kan mij voorstellen dat hunkemöller populair geworden is en meer de goedkopere gangbare bh's verkopen.

http://forum.fok.nl/topic/1030942/1/25

Kun je met dit topic iets? Ze noemen er een winkel in in Amersfoort, lekker in de buurt, not. Maar je kunt al weer een stukje verder komen, denk ik. Heb niet het hele topic gelezen :O

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:48

Haha wel veeleisend idd, maar ik vind ook zoveel niet fijn aan een bh ;)
Maar volgens mij staan op die website wel wat leuke modelletjes :j (vond ik wel iig) en voor 120 kan je evt nog één verlengstukje er tussen zetten oid?

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:53

In Leiden (Zuid-Holland) zit een goede lingeriezaak, Lady Service, zie bijgaande link: www.ladyservice.com.
Volgens hun site hebben ze of kunnen ze BH's bestellen t/m maat 125.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:55

Had je dit topic al gezien delerium? [MW] Grotere borsten
Er staan veel links in van winkels en webshops met grotere maten.

Deze winkel: http://www.xllingerie.nl in Arnhem (niet helemaal om de hoek volgens mij ;)) heeft trouwens ook hele grote maten, ik heb er iig tot 120 zien hangen.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:59

De gewone zaken als Hunkemuller etc hebben die niet....
Zou je in de speciaal zaken moeten zijn... Miss Etam heeft grote maten ondergoed, net als Ulla Popken. Anders bij Bon Prix en Neckermann

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:00

wel jammer dat ze op die site niet zo aardig zijn
met commentaar geven.

zoiets van, ben jij echt zo dik ? enz enz.

ikzelf zit op de 90 / 95/ 100 DD en schaam me er nu al voor
laat staan dat zulke mensen je nog gaan kleineren !

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:01

russel schreef:
De betere lingeriezaken zullen dat toch echt wel hebben, anders bestellen ze die wel.

Nope... Ben er nog geen tegen gekomen, behalve speciaalzaken of de grote maten kledingwinkels

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:22

Misschien is het makkelijker om wat kilootjes kwijt te raken?
Zeg nou zelf 125 is wel heuuuul groot.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:25

Ula popkins zat ik ook aan te denken daar zullen ze het vast hebben!

Blondie denk wel dat ze dat zelf beseft, dat is haar vraag overigens niet...

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 18:36

Blondie: is het ook, en er zijn al wat kilootjes af. Het gaat overigens niet om mijzelf, maar plaatsvervangend vind ik het niet echt een heel fijne opmerking. Er zijn maar heel, heel weinig mensen die zo'n maat bereiken en er trots op zijn. Een veel grotere hoeveelheid mensen heeft zo'n omvang en schaamt zich diep. Waar de een veel zelfbeheersing heeft in afvallen heeft de ander dat minder, zie het als een voortdurende oorlog met jezelf die je maar niet kunt winnen.
Vaak is de schaamte al zo groot dat om bv practische hulp vragen, zoals hier, al een heel erg grote stap is. Natuurlijk is die 125 heuuul groot, maar die is er wel dus die tijd moet zo comfortabel mogelijk doorgekomen worden. En een onderwijdte van 125 wil niet zeggen dat de borsten geen steun meer nodig hebben of verdienen.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:37

Blondie_ schreef:

Dat is wel heel makkelijk gezegd en naief gedacht!
Voor veel mensen met ernstig overgewicht is het gewoon niet zo eenvoudig om wat kilo's kwijt te raken door lichamelijke/geestelijke problemen en/of medicijngebruik. En toch is belangrijk (juist als je geen maat 65A hebt) om een goede beha te dragen om zodoende bijvoorbeeld rug- en nekklachten te verminderen, want afvallen terwijl je lichamelijke klachten hebt is nog eens extra zwaar.

Edit: wat delerium zelf al zei dus ;)

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:49

Blondie_ schreef:

Gadverdamme, walgelijk figuur! Als je niets nuttige heb te melden, ga dan lekker ergens anders rondhangen!
Kilootjes afvallen zal makkelijker zijn dan jouw akelige houding en a-sociale gedrag te veranderen. Wie ben jij om zo te oordelen?
Laatst bijgewerkt door _rosita_ op 25-01-09 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:54

odetteke schreef:
Blondie_ schreef:

Dat is wel heel makkelijk gezegd en naief gedacht!
Voor veel mensen met ernstig overgewicht is het gewoon niet zo eenvoudig om wat kilo's kwijt te raken door lichamelijke/geestelijke problemen en/of medicijngebruik. En toch is belangrijk (juist als je geen maat 65A hebt) om een goede beha te dragen om zodoende bijvoorbeeld rug- en nekklachten te verminderen, want afvallen terwijl je lichamelijke klachten hebt is nog eens extra zwaar.

Edit: wat delerium zelf al zei dus ;)

Inderdaad, ik ben zelf ex obesitaspatient (en ben het nog ook al heb ik de kilo's nietmeer maar elke dag is nog een strijd). Had zeer veel moeite om goeie kleding te vinden.
En als je dan eindelijk hulp durft vragen, alsof je als obesitaslijder of in dit geval als hulpverlener niet weet dat je te dik bent.

Hoop dat je iets vind, want die verlengstukjes is toch maar niks!
Laatst bijgewerkt door lesilla op 25-01-09 19:01, in het totaal 2 keer bewerkt

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:58

[/quote]
Gadverdamme, walgelijk figuur! Als je niets nuttige heb te melden, ga dan lekker ergens anders rondhangen!
Kilootjes afvallen zal makkelijker zijn dan jouw akelige houding en a-sociale gedrag te veranderen. Wie ben jij om zo te oordelen?[/quote]

amen !

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 18:59

Rosita: Blondie kan dan wel een reactie geven waar jij en ik het niet mee eens zijn, maar ik ga niet uit van een kwade opzet maar eerder een goedbedoeld advies waarvan ze zich niet heeft gerealiseerd dat het kwetsend kan overkomen. Imo geen reden om iemand uit te schelden, ruzie te maken of haar daarom te veroordelen.

Overigens schrijf ik dit als mens, niet vanuit modfunctie.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:03

Ik heb bewust nog gekeken op de foto's of het een klein, jong meisje is die zo;n opmerking maakt, maar dat was niet het geval. Ik vind wanneer je de leeftijd van haar hebt, mag je best een klein beetje hebben geleerd rekening te houden met anderen en niet zulke akelige opmerkingen te plaatsen. Ik vind dat een a-sociale opmerking.. Zéker wanneer je alleen binnenvalt zonder enkele tip en alleen dat kan roepen..
Maar goed... ik heb mijn tips gegeven, ik hoop dat de dame in kwestie er iets aan heeft, verder zal ik me terug trekken...

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:13

Dat is toch een tip :? afvallen
Jammer dat ik met imo normale opmerking meteen "gezette" mensen over me heen krijg die blijkbaar op hun teentjes zijn getrapt.
En tegen dunne mensen mag wel gezegd worden dat ze meer moeten eten en dat ze te mager zijn. Dat snap ik dan niet.
Terwijl dunne mensen het soms ook heel erg vinden dat ze niet dikker worden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:16

Blondie_ schreef:
Dat is toch een tip :? afvallen
Jammer dat ik met imo normale opmerking meteen "gezette" mensen over me heen krijg die blijkbaar op hun teentjes zijn getrapt.
En tegen dunne mensen mag wel gezegd worden dat ze meer moeten eten en dat ze te mager zijn. Dat snap ik dan niet.
Terwijl dunne mensen het soms ook heel erg vinden dat ze niet dikker worden.

Dat laatste verzin je nu helemaal zelf.

Ts vraagt een tip over een bh dus de toegevoegde waarde van is erg klein.
Eumh zo een grote bh val misschien beter af helpt op dat moment dat je er één nodig hebt niet echt. Dat snap je toch zelf hoop ik.