Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 
gekkesies schreef:Phoe ik leef met je mee.
Heb al pillen tegen menstruatiepijn gehad, gevolg: gigantische misselijkheid 5 dagen lang. (en ik heb het langer dan 1 maand geprobeerd)
Daar maar weer mee gestopt en inmiddels aan de pil, de ene maand is het enigzins uit te houden als ik me rustig houd en met kruiken oid, maar soms sta ik ook echt krom van de pijn.
Ik wacht ook nog op het wondermiddel.
corientjuhh schreef:nicci88 schreef:ga in ieder geval niet veel ibuprofen slikken, want het is eigenlijk echt rotzooi!
dat weet ik, werkt laxerend toch?
corientjuhh schreef:gekkesies schreef:Phoe ik leef met je mee.
Heb al pillen tegen menstruatiepijn gehad, gevolg: gigantische misselijkheid 5 dagen lang. (en ik heb het langer dan 1 maand geprobeerd)
Daar maar weer mee gestopt en inmiddels aan de pil, de ene maand is het enigzins uit te houden als ik me rustig houd en met kruiken oid, maar soms sta ik ook echt krom van de pijn.
Ik wacht ook nog op het wondermiddel.
misselijk ben ik er nog nooit van geworden
ja een keer toen ik een paracetamol nam zonder dat ik iets in me maag had, gevolg
de hele tijd zitten kotsen en te kokhalzen
maar naar de huisarts geweest daar alles uitgekotst, nog steeds misselijk geweest
wat gegeten en dan zo'n roze dingetje nemen
Ik had het over speciale pillen die je van de huisarts krijgt tegen menstruatiepijn als je nog niet aan de pil wil.
Weet alleen niet meer hoe ze heetten, maar ze waren echt grooooot en ik werd er minstens zo naar van als van de ongesteldheid zelf.
corientjuhh schreef:michellee73 schreef:ik gebruik altijd aleve feminax, werkt super bij mij!
en dat koop je bij de apotheek?