Ik zat nu eigenlijk met een probleempje,namenlijk.
Ik ben echt niet normaal groot voor mijn leeftijd en ga nu weer een groeispurt in.
Ben nu net 12jaar en al 1.71 .
Nu word ik geshat later om 1,95 te worden,ok het zal niet altijd precies kloppen,maar alsnog nu zit in weer in een groeispurt,in october was 1,68 en binnen 3maand gewoon weer 3cm.En het blijft maar doorgaan,iedereen kijkt me op als een reus en soms vind ik dit echt erg iritant,ik ben nog groter als de 4de klassers van hier soms.En begin al te hangen bij een e pony bijna paard,nou lekker dan als ik 1,90 ben
.Nu weet ik wel dat er een sport is waarvan je niet meer groeit maar daar wil ik niet aan beginnen,maar ik heb ook geen zin om met me hoofd de wolken in te lopen.
Nu wil ik wel weten of het tegenwoordig normaal is.Ik ben nu al een heel stuk groter als mijn moeder.En als ik gewoon dingen doe hoe ik word aangesproken nou fijn om een vuurtoren te zijn
wie wilt er een stuk van me hebben?

Gr!
]

ik ben eerder piepklein
ik weet niet of het je helpt maar een meisje bij mij op de basisschool was toentertijd ook reusachtig voor die leeftijd. Nu is ze net zo groot als mij en ze groeit niks meer. ze is ook zo ongeveer 1.60. Dat zij zo groot was was trouwens in groep 8.
Verder kan je op de grotere paarden, kan ik ook wel op, maar het lukt mij echt niet om te drijfen, met mijn korte pootjes.. Kan je leuke jurkjes aan in de zomer! Mooie bikini, mooie lange benen, laat ze maar lekker showen, mensen die nare opmerkingen erover maken zijn meestal stik jarloers. Ja je moet positief denken!