Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier dus een tot nog toe prima ervaring.
)
enige pech is dan miss dat je verzekeraar het niet meer vergoed en dat je dus (een deel) zelf moet gaan betalen.. 
Sodeletuut schreef:Hermelijn: Zo bedoel ik het niet. Ik wil geen bijwerkingen van het opeens overstappen naar een - toch wel - andere pil.
Frouk: Wij moeten sowieso bij microgynon een deel zelf betalen.. En daar word je toch niet meteen arm van?
Ecyoj: tja dat kan ook..
)
Maar ik ben meer bang voor bijwerkingen als:
Sodeletuut schreef:Hermelijn: Nouja over zwangerschap etc. maak ik me ook niet druk,
want ik gebruik de pil niet als anticonceptiemiddel.Maar ik ben meer bang voor bijwerkingen als:
- Hoofdpijn
- Buikpijn
- Doorbraakbloedingen
- Opeens aankomen
of andere vervelende dingen..
ecyoj: Oh dat weet ik ook niet.
Maar waar ik me vooral druk om maak.
Kan ik zomaar als ik eerst 5 pillen microgynon gehad heb, dan opeens beginnen met die merkloze?
Frouk schreef:Sodeletuut schreef:Hermelijn: Zo bedoel ik het niet. Ik wil geen bijwerkingen van het opeens overstappen naar een - toch wel - andere pil.
Frouk: Wij moeten sowieso bij microgynon een deel zelf betalen.. En daar word je toch niet meteen arm van?
Ecyoj: tja dat kan ook..
Ik krijg alles inmiddels weer vergoed, maar toendertijd moest ik het helemaal zelf betalen (en tja als arm studentje is alles duur)