Obesimed

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Obesimed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:25

Voordat iedereen gaat gillen even wat achtergrond informatie, ik sport veel, maar ben wel fors, geen zware overgewicht maar wel voor mijn te kleine lijf.

Ik eet veel, heel erg veel, als ik honger heb grijp ik naar wat lekkers, en ik heb eigenlijk áltijd honger, zeggen tegen mezelf dat ik niet zo veel moet snoepen lukt niet want een duiveltje op me schouder verteld me dat het me geen kwaad kan en ik meer moet gaan genieten. echter zag ik vandaag dat ik striae op mijn buik heb en ben daar best kapot van.

nu zag ik dus obesimed, pillen die je honger zouden stillen, nu zijn die dingen dus loeiduur en ik geloof er eigenlijk nooit zo in, maar toch trok het me wel... http://www.drogisterij.net/Obesimed_voo ... _/P/794696
iemand enige ervaring ermee?

tips als sonjabakkeren hoef ik niet, ik woon thuis en als het hele huis moet sonja bakkeren is de rest van me familie uitgemergeld, ik vraag alleen of iemand dit product kent en ervaring ermee heeft Lachen

Indomitable

Re: Obesimed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:28

Nou ik heb het niet zo met die afvalpillen als ik eerlijk ben. En naar mijn idee valt alleen je portomonee hier heel erg van af. Reken maar eens uit wat je voor een maandje pillen kwijt bent....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:30

daarom zou ik erg graag wat meer over willen weten Ja ik zelf ben er ook niet zo weg van, maar dit stopt je honger, andere pillen beweren dat je kilo's ervan verliest dus dit is anders, maar als iemand nog iets kent wat echt je honger stil legt graag Ja dieten doe ik niet aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:31

ik geloof niet in obesimed, ik ben bang dat het net als stackers is. haalt ook je hongergevoel maar dat komt door amfetaminen die erin zitten en dat is hetzelfde als speed snuiven

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:32

breezy302 schreef:
ik geloof niet in obesimed, ik ben bang dat het net als stackers is. haalt ook je hongergevoel maar dat komt door amfetaminen die erin zitten en dat is hetzelfde als speed snuiven

Efidrine is inmiddels verboden, en dat zat in veel van die stackers.
volgens mij zijn ze tegenwoordig een stuk lichter.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:33

ik heb me daar eens in verdiept.. dacht daar mijn heil wel in te kunnen vinden. Maar als je een beetje googlet op afvalpillen, krijg je veel reacties te lezen over mensen die hartkloppingen kregen, ademhalingsproblemen en nog veel meer gedoe.

Daardoor ben ik er niet aan begonnen.. ik weet natuurlijk niet of het hier ook me is. Maar ik had het gewoon maar niet gedaan..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:35

Er bestaat ook nog iets anders dan Sonja Bakker. Jouw eetpatroon moet veranderen. Als jij voortdurend een hongergevoel hebt, zul je anders moeten eten. Voor die tijd zou ik wel even laten controleren of je misschien geen last hebt van Hypoglycemie, of een overfunctie van de schildklier.

Als je wat wilt eten, zorg dan voor volume. Een appel is hetzelfde als een klein handje rozijnen, maar vult meer. Maak soep van magere bouillon, doe daar wat soepgroenten door, daar mag je dan zoveel van hebben als je op kunt. Drink veel water of thee, laat de tussendoortjes staan, en begin niet aan de slankpillen als fatburners oid. Dat is niet gezond voor je, en kost kapitalen, en het pakt je probleem niet aan.

Maar je zult je eetpatroon moeten aanpassen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:36

dat las ik idd ook bij een ander product, over deze is er nog niet zo veel bekend en dat is best jammer. overigens is hij hier stukken goedkoper
http://www.omtec19.nl/

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:37

@ cassidy: dat heb ik al een ziljoen keer geprobeerd, ik eet gewoon 3 a 4x per dag normaal, maar zodra ik me verveel of stress grijp ik naar voedsel wat lekker is, brood etc pak ik niet nee echt alleen al het lekkere.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:38

Dat soort pillen is áltijd rotzooi helaas. Klinkt altijd mooi, maar uiteindelijk wordt je er echt niet beter van ben ik bang.

Heb je al eens geprobeerd om voor het eten een glas lauw water te drinken? Dat zorgt ook voor een voller gevoel waardoor je minder eet.
Als je jezelf een goed voedingspatroon aan leert en je je daar ook echt aan houdt zal je zien dat je uiteindelijk ook daarnaar honger gaat krijgen, dus op de momenten waarop je ook gaat eten (ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten, (tussendoortje)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:40

pillen doen meestal meer kwaad dan goed en dat je naar lekkers grijpt dat doe je zelf! ik deed dat ook heel erg en nu pak ik een sinaasappel of drink ik wat

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:40

@ britt, ik drink echt liters water per dag, en ik éét gewoon normaal, niet dat ik 3 borden opschep oid, of 6 broodjes, maar het zijn echt de tussendoortjes waar ik niet van af kan blijven.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:42

als je nou eens voordat je eet, een longdrink glas water drinkt? dat vult al behoorlijk.. Lachen
probeer je hele eetpatroon om te gooien.. 3 keer p.d eten met 2 tussendoortjes, fruit het liefst. En drink bij al het eten gewoon een glas water Lachen

Laat die striae de drive zijn Lachen het werkt echt wel..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:43

breezy302 schreef:
pillen doen meestal meer kwaad dan goed en dat je naar lekkers grijpt dat doe je zelf! ik deed dat ook heel erg en nu pak ik een sinaasappel of drink ik wat

er staat nergens dat ik ontken dat het andermans schuld oid is Clown ik zet heel duidelijk in me beginpost dat ik het zélf doe en mezelf niet onder controle heb daarin. ik moet dus iets hebben dat vult en voorkomt dat ik ga snaaien.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:44

NonaWen schreef:
als je nou eens voordat je eet, een longdrink glas water drinkt? dat vult al behoorlijk.. Lachen
probeer je hele eetpatroon om te gooien.. 3 keer p.d eten met 2 tussendoortjes, fruit het liefst. En drink bij al het eten gewoon een glas water Lachen

dat was het ook al niet toen ik 10 kilo lichter was, dus nu ook echt niet, ik drink voor tijdens en na het eten water, ik heb 4 magen Clown

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:46

Als je alleen snoept en snaait als je stress hebt of je verveelt, zit daar je probleem. Een pil die zorgt dat je geen honger hebt voorkomt namelijk niet het obsessievelijke snaaien bij stress of verveling. Dat is een patroon dat je moet doorbreken. Probeer jezelf ander gedrag aan te leren, denk dat je daar veel meer aan hebt.

Bovendien mag je deze pillen maar 30 dagen achtereen nemen, dat is sowieso te weinig voor een blijvende gedragsverandering.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:47

xDramaQueen schreef:
NonaWen schreef:

dat was het ook al niet toen ik 10 kilo lichter was, dus nu ook echt niet, ik drink voor tijdens en na het eten water, ik heb 4 magen Clown

haha.. hmm njah ik ken het.. ben nu maar aan het sonja'en Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:47

daarna 4 dagen rust, en dan mag je wel verder, ik ben sowieso al even in het afval topic aan het kijken of daar tussendoortjes staan die lekker zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:48

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:48

Hoezo kun je niet van de tussendoortjes afblijven ?
Je kan toch ook gewoon een appel pakken ofzo ?

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:49

Heb je echt honger? of is het meer zin of gewoonte? (gezien je zegt te eten bij stress of verveling)
Want dat kan er ook insluipen he!
Daar moet je duidelijk een onderscheid in kunnen maken, want als het geen echte honger is, en je begint toch met die pillen, brengen ze sowieso niks op he.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:50

Yamcha schreef:
Ga sporten, is echt veel en veel beter. Minder eten is alleen maar heel erg slecht voor je.

Lees dit eens:

[MW] Wat (te) weinig eten met je doet...

Op http://www.slank-en-sterk.nl staat nog meer info.

Alsjeblieft, alsjeblieft, begin niet aan zulk soort onzin, je verpest er je metabolisme volledig mee.....

nog meer Clown ik fitness zo;'n 3 a 4x per week dik een uur, het verveelt me dus daar stop ik eind januari mee, maar heb gewoon weer een andere sport gevonden voor meerdere keren per week Ja ik ga even op de sites kijken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:51

smillie_ schreef:
Heb je echt honger? of is het meer zin of gewoonte? (gezien je zegt te eten bij stress of verveling)
Want dat kan er ook insluipen he!
Daar moet je duidelijk een onderscheid in kunnen maken, want als het geen echte honger is, en je begint toch met die pillen, brengen ze sowieso niks op he.

tot knorrende maag aan toe, maar ik geef eerlijk toe dat dat tussen me oren zit, als ik namelijk de hele dag bij de paarden rondloop op wedstrijd negeer ik dat en houd het ook op, maar als ik aan het niksen ben kan ik de verleiding niet weerstaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:52

Een appel kun je eten, een eitje bakken, een boterham met kaas, noten, je kunt zóveel eten......

En als je krachtsport gaat doen, en lekker gaat fitnessen, mag ze zoveel eten als je wilt, als het maar in de goede verhoudingen is Lachen
maar alleen neit eten maakt je spieren kapot, je schildklier doet z'n werk niet meer, alles, echt alles slaat je lijf op, en je wordt alleen dikker en dikker...... éten! veel beter Ja

Icm sport, word je daar veel gezonder van Ja

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:53

De kern van je probleem zit volgens mij in dit zinnetje: "maar zodra ik me verveel of stress grijp ik naar voedsel wat lekker is".
Wat zou kunnen helpen bij het doorbreken van dit gedragspatroon is jezelf het volgende afvragen:
Waarom eet ik dit nu?
Waarom eet ik dit nu?
Waarom eet ik dit nu?
Waarom eet ik dit nu?
Waarom eet ik dit nu?

Als je dat eerst voor jezelf duidelijk hebt voordat je gaat snaaien is er grote kans dat je dat snaaien maar laat omdat dat je eigenlijk niets anders dan nog meer onvrede oplevert.