Ik val zo 'raar' af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Snorkel8

Ik val zo 'raar' af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 13:51

Hebben jullie dat ook? Ik ben nu niet bewust aan het afvallen maar ik let gewoon een beetje op wat en hoeveel ik eet. Nu val ik dus af (nu ongeveer 3 kilo) maar het gaat er altijd op dezelfde plekken eraf...
het begint bij mijn buik, niet dat ik dat erg vind Haha! daarna trekt dat iets door naar onderen waar mijn heup botten zitten zeg maar. daar krijg ik van die rare deuken. ook word ik wel iets strakker maar de echt volle stukken als mijn kont, heupen, bovenbenen en kuiten blijven altijd hetzelfde. ook als ik daar specifiek op zou trainen met sport.
Ik weeg nu 56 maar ik ben ook maar 1.58
Als ik nog meer af zou vallen word mijn figuur nog vreemder.
Wie heeft het ook dat ze alleen op 1 of 2 plekken afvallen en niet op de 'nodige' plekken?
en hebben jullie ook het idee dat jullie qua figuur meer zouden moeten wegen dan de weegschaal aangeeft?
veel mensen schatten mij zwaarder dan dat ik ben... ik ben zon klein propje...

belle_boef

Re: Ik val zo 'raar' af

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:53

heb ik ook,, begint in mijn gezicht, daarna bij mijn sleutelbeen, ribben en dan mijn buik en heupen.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:55

Eerst buik, dan heupen, dan armen, gezicht uiteindelijk de benen en hééél misschien wat van het achterwerk Lachen.

Bij mijn zus is het exact andersom, die begint met haar benen en billen. Het is een kwestie van bouw denk ik?

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 13:55

ja stom is dat he?! ik heb het inderdaad ook bij mijn ribben! de bovenkant is dus eigenlijk niks mis mee maar de onderkant.....

Vjestagirl

Ik val altijd eerst af bij mijn tieten, terwijl die nou juist zouden mogen blijven zitten. Mijn buik val ik nooit af, terwijl ik die nou heel erg graag kwijt wil. Verder word ik allover slanker, maar dat valt niet echt op, behalve dat je na een tijdje mijn heupbotten en mijn ribben weer kan zien Go jij! Go jij! . Oh ja, en mijn gezicht wordt slanker, krijg meer jukbeen.

Ik heb juist dat mensen mij zien en niet geloven dat ik zo zwaar ben als dat ik ben. Ben 1.72 en weeg 75 kilo. Wil weer terug naar de 58.

Anke_Amigo

dat ken ik ook inderdaad. Toen redelijk veel afgevallen ben (bewust, was toen op dieet) zag ik er een tijdje ook echt niet uit, helemaal uit balans. Gelukkig trokt dat snel bij.
Ik val nl eerst boven af (dus armen, buik, borst) dan pas billen en benen. Dus boven ben ik dan zeg maar "netjes" terwijl ik beneden nog behoorlijk stevig ben Haha!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:56

sja, waar vet blijft zitten is genetisch bepaald.... Als je conditie traint kan je iets gelijkmatiger je vet verbranden. Maar voor de rest is het hard gezegd pech hebben (of sparen voor liposculpture Knipoog maar ook dan is het tijdelijk)

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:57

Maar vet in benen en billen is gezonder dan op je buik. Da's dan wel weer positief aan zo'n bouw.

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 13:58

Anke_Amigo schreef:
dat ken ik ook inderdaad. Toen redelijk veel afgevallen ben (bewust, was toen op dieet) zag ik er een tijdje ook echt niet uit, helemaal uit balans. Gelukkig trokt dat snel bij.
Ik val nl eerst boven af (dus armen, buik, borst) dan pas billen en benen. Dus boven ben ik dan zeg maar "netjes" terwijl ik beneden nog behoorlijk stevig ben Haha!

dat krijg is dus ook.
Maar ik denk dat het er bij mij echt niet uitziet als ik onder de 54 kilo kom! terwijl er nog spekjes genoeg zitten!

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:01

Xpinoxx schreef:
Anke_Amigo schreef:

dat krijg is dus ook.
Maar ik denk dat het er bij mij echt niet uitziet als ik onder de 54 kilo kom! terwijl er nog spekjes genoeg zitten!

nee, maar zoals boven al gezegd, met sport kom je ook een eind. Ik ben toen inderdaad heel hard cardio gaan doen (vooral gericht op de bbb) en toen kwam ik wel weer in balans. Ik heb 1 ding dat er denk ik nooit echt af gaat (vet aan de binnenkant van mijn bovenbenen Boos! ) maar daar leg ik me maar bij neer

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:05

Citaat:
(vet aan de binnenkant van mijn bovenbenen Boos! ) maar daar leg ik me maar bij neer

Daar kom ik ook niet vanaf,, als iemand daar nog een gouden tip voor heeft..
En geen lipo Knipoog

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:08

Xpinoxx schreef:
ja stom is dat he?! ik heb het inderdaad ook bij mijn ribben! de bovenkant is dus eigenlijk niks mis mee maar de onderkant.....

Hier dus hetzelfde. Ik ben van boven zeg maar gewoon normaal.
Het vet zit echt op m'n bovenbenen en kont. en wat op m'n buik. En juist daar val ik niet af Scheve mond

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:08

ach ik ben ook best tevreden, maar ik vroeg me af of meerdere vrouwen hier last van hebben. tenslotte zie ik eigenlijk mezelf het meeste voor de spiegel! Lachen
en ik ben met een dikke kont opzich ook wel blij... compenseerd de bovenhelft zeg maar Knipoog

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:09

Ik heb ooit gehoord dat DE afval methode is om 50% meer te gaan sexen!

BiebabeloebaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:13

Whoow ik dacht altijd dat ik een specialeke was Clown want in mijn vriendenkring zijn de meesten, of heel mager, of juist mager beentjes en kontje en wat dikkere buik, terwijl ik helemaal slank ben tot aan mijn heupen :p ben een omgekeerde lolly Koe
En als ik dan afval is het eerst bij mijn borsten, en dan mijn buik..dus niet waar ik zou moeten afvallen, billen en heupen, daarom ga ik ook niet meer op dieet Clown vind mezelf helemaal niet te dik, mensen zeggen dat ook, dusja een dik gat is dan niet zo erg zeker Knipoog beetje onproportioneel, maar mijn vriend houdt ervan Bloos

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:15

Xpinoxx schreef:
Ik heb ooit gehoord dat DE afval methode is om 50% meer te gaan sexen!

Haha! kijk, das nou een leuke work-out Knipoog
*trommelt vriendlief op*

ik heb ook weleens gelezen dat een orgasme gelijk staat aan een rondje hardlopen Vork

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:16

Knipoog moet je wel een vriendlief hebben...
ik moet er ook maar eentje scoren
wel makkelijk om van 0% naar 50% te gaan hahahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:17

Huilen van het lachen

Jou laatste opmerking Huilen van het lachen

Het is idd waar, dat je dezelfde figuurvorm houdt, ook al val je af. Ik ben kledingadviseur, en het leuke voor mij is, dat, ook al ben je 20 kilo lichter, je gewoon wat aan het advies blijft hebben Lachen
Brede heupen blijven brede heupen, naar verhouding kleine borsten blijven kleine borsten. Idd kun je met cardiofitness en bodysculpture wel je figuur wat meer in balans krijgen, en vooral je billen wat liften, maar je figuur verandert er niet wezenlijk van.
norski schreef:
Citaat:
(vet aan de binnenkant van mijn bovenbenen Boos! ) maar daar leg ik me maar bij neer

Daar kom ik ook niet vanaf,, als iemand daar nog een gouden tip voor heeft..
En geen lipo Knipoog

De gouden tip is er dus niet..... de enige oplossing is je figuur te accepteren zoals het is, sporten om jezelf goed in shape te houden, en je goed leren kleden (kan echt een wereld van verschil maken Ja )

ehhh...... 50% van 0% is nog altijd 0% hoor Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-09 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:18

Het begint bij mij in mn gezicht... en als laatste bij mn buik.. waar t dus af moet Tong uitsteken

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:19

Het is inderdaad altijd jammer dat je nooit afvalt waar je het het hardste kunt gebruiken. Helaas spelen genen hierin een grote rol en je lichaam geeft niet zomaar zijn vet af Knipoog
Ik sport echt veel, ook veel duursport en verbrand veel vet. Ik heb een super strak bovenlijf maar ook mijn bovenbenen en kont blijven hardnekkig vet vasthouden Knipoog Het is geen giga probleem maar als je bedenkt hoeveel ik er voor doe en laat, dan is het resultaat op die plaatsen echt minimaal. Gelukkig sport ik niet alleen om af te vallen maar ook omdat ik het heerlijk vind. Anders zou de moed me al lang in de schoenen zijn gezakt.
Alleen als ik (en ook andere dames met dezelfde probleem gebieden) langere tijd onder mijn dagelijkse energiebehoefte ga zitten wordt het allemaal wat dunner. Maar dat is maar voor even want je mag niet te lang te weinig eten. Zo is nu eenmaal de bouw, we moeten er maar mee leren leven Knipoog

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:22

Bloos oke misschien had ik moeten melden dat ik blond ben... en dan te bedenken dat wiskunde mijn sterkste vak was... Bloos
maar goed van 0 keer naar 5 keer is toch al een verbetering Haha! moet nog wel ff iemand scoren haha

wel interessant om te lezen dat je op een gegeven moment wel kan afvallen maar dat het niks meer aan je figuur veranderd.
dat is precies wat ik altijd heb gedacht!

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:24

Biebabeloeba schreef:
Whoow ik dacht altijd dat ik een specialeke was Clown want in mijn vriendenkring zijn de meesten, of heel mager, of juist mager beentjes en kontje en wat dikkere buik, terwijl ik helemaal slank ben tot aan mijn heupen :p ben een omgekeerde lolly Koe
En als ik dan afval is het eerst bij mijn borsten, en dan mijn buik..dus niet waar ik zou moeten afvallen, billen en heupen, daarom ga ik ook niet meer op dieet Clown vind mezelf helemaal niet te dik, mensen zeggen dat ook, dusja een dik gat is dan niet zo erg zeker Knipoog beetje onproportioneel, maar mijn vriend houdt ervan Bloos

whahhahaahahahah ROFL Huilen van het lachen ROFL Huilen van het lachen
geweldig!! klinkt al een stuk beter dan een peertje toch Haha!

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:26

Yamcha schreef:
Huilen van het lachen

Daarom zegt ze ook dat het heel makkelijk is Haha! hoeft er niets voor te doen

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:28

Biebabeloeba schreef:
vind mezelf helemaal niet te dik, mensen zeggen dat ook, dusja een dik gat is dan niet zo erg zeker ;) beetje onproportioneel, maar mijn vriend houdt ervan Bloos

tja bij mij is dat omgekeerd. mensen schatten mij veel zwaarder dan ik ben. ik voel mezelf niet dik! ik weet dat ik niet de slankste ben maar dik ben ik ook echt niet. heb maatje 38
komt ook gewoon door mijn lengte!
Ik heb ook erg veel verschillende bijnamen Bloos
van bolle dwerg tot hobbitch
kan er altijd wel om lachen... ik weet wie het zeggen

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:29

Anke_Amigo schreef:
Yamcha schreef:
Huilen van het lachen

Daarom zegt ze ook dat het heel makkelijk is Haha! hoeft er niets voor te doen

Schijnheilig