Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hermelijn schreef:Ik verveel me ook te pletter tijdens fitness. Maar ook tijdens de meeste groepslessen. M'n hersenen worden niet bezig gehouden en daar word ik niet zo happy van, haha! Als ik fitness dan tel ik echt letterlijk de apparaten af tot ik klaar ben en ben ik dolblij als ik weer naar huis mag. En ik voel me erna ook niet beter in m'n vel of wat dan ook, dus dat is ook geen motivatieEn de keren dat ik met een vriendin ging, kletsten we meer dan dat we fitnessten.... dus als iemand me een tip zou kunnen geven om de verveling op te heffen, graag, maar ik denk dat ik erg hardleers ben
Liek_ schreef:Hermelijn schreef:Ik verveel me ook te pletter tijdens fitness. Maar ook tijdens de meeste groepslessen. M'n hersenen worden niet bezig gehouden en daar word ik niet zo happy van, haha! Als ik fitness dan tel ik echt letterlijk de apparaten af tot ik klaar ben en ben ik dolblij als ik weer naar huis mag. En ik voel me erna ook niet beter in m'n vel of wat dan ook, dus dat is ook geen motivatieEn de keren dat ik met een vriendin ging, kletsten we meer dan dat we fitnessten.... dus als iemand me een tip zou kunnen geven om de verveling op te heffen, graag, maar ik denk dat ik erg hardleers ben
Zelfde vragen dan voor jou als voor DQAls je echt hard aan de slag bent heb je niet eens tijd om te praten
xDramaQueen schreef:ik doe meestal cardio en heb een hartslag van 175, lijkt me dat ik actief genoeg ben
Verder sprint ik op de loopband, fietsen doe ik niet aan dat is te slaapverwekkend.
Hermelijn schreef:Ow jawel hoor. Doe zowel cardio als gewichten, en dan zo zwaar als ik kan dat ik nog net 3x15 herhalingen kan doen. Maar ik verveel me, omdat ik er niet bij na hoef te denken. Tijdens paardrijden bv. verveel ik me nooit, daar moet je je hoofd bij houden, maar fitnessen doe je verder niks bij.
Liek_ schreef:xDramaQueen schreef:ik doe meestal cardio en heb een hartslag van 175, lijkt me dat ik actief genoeg ben
Verder sprint ik op de loopband, fietsen doe ik niet aan dat is te slaapverwekkend.
Wat zijn je doelen? Waarom doe je cardio en welke? Hoe doe je je cardio? Hoe lang achter elkaar doe je cardio? Hoe vaak wissel je van schema? Ik mis krachttraining, waarom doe je dat er niet bij? Trainen op een hartslag van 175 is overigens alleen cardiovasculair positief, is dat wat je wilt??