Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anthea schreef:Weet je hoeveel mensen het slecht hebben... Denk je dat ik niet weet wat chronisch ziek zijn is... Even hard gezegd, mijn moeder raakt langzamerhand zo verlamd dat ze op het einde een kasplantje is. Ik ga toch echt geen teller maken en de dagen aftellen, vind dat heel hard... En het is echt niet ikke ikke ikke, maar wij kunnen hier thuis ook echt niet makkelijk rondkomen. Daarbij heb ik 2 vaste goede doelen die ik af en toe zo eens doneer... Dus wie ben jij om te oordelen...
winia4ever schreef:het is inderdaad een beetje dubbel!
Ik vindt gewoon die operatie's belachelijk duur!
Elke gek weet dat een gemiddelde nederlander geen 1 mil op zn bank heeft!.
Beetje raar dat ze dan tegen die ouders moeten zeggen het kost 1 mil en anders gaat je dochter dood!..
Ik vindt persoonlijk dat het allemaal niet zo duur hoeft!
Haar ouders worden bijna gek van het aanhoudende oorverdovende gekrijs! Zonder de medische behandeling zal haar toestand verder achteruit gaan en staat haar nog een verschrikkelijke doodsstrijd te wachten.
Haar levensverwachting wordt geschat tot rond eind mei 2009. Er resten haar dus slechts 155 dagen meer te leven. Enkel de behandeling kan haar toestand een halt toeroepen.
dovish schreef:Vroeg ik me ook af.van de website:
- Code
Haar ouders worden bijna gek van het aanhoudende oorverdovende gekrijs! Zonder de medische behandeling zal haar toestand verder achteruit gaan en staat haar nog een verschrikkelijke doodsstrijd te wachten.
Haar levensverwachting wordt geschat tot rond eind mei 2009. Er resten haar dus slechts 155 dagen meer te leven. Enkel de behandeling kan haar toestand een halt toeroepen.
Maar als ze dan nu die medicatie gaat krijgen, blijft ze dan op het punt waar ze nu zit stabiel? Dat wil je een mens toch ook niet aandoen? Als ze al een jaar elke dag onafgebroken uren krijst, dan lijkt het niet echt alsof ze er nog erg van kan genieten. Moet je dan dit gaan rekken?
Of begrijp ik het verkeerd en wordt ze ook nog béter als ze de medicatie krijgt? Dat maak ik namelijk niet op uit de website...