Zouden jullie dit kopen? (Hoes voor om gips)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lord_Ik

Zouden jullie dit kopen? (Hoes voor om gips)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 23:59

http://www.youtube.com/watch?v=Q-8lLGh2E9U

Het zijn overtrekken voor gipsen en halskragen trouwens Lachen
Ze zijn tussen de 14 en 18 euro te bestellen op internet en de winkelprijs zal dus wel wat hoger zijn.

Mijn moeder heeft ze ontworpen/'uitgevonden' en verdeelt ze trouwens Bloos
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 22-12-08 01:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt

s6801881

Re: Zouden jullie dit kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:01

Hahaha, ik vind ze erg leuk, maar ik maak er liever geen gewoonte van armen en benen te breken, dus ze zijn niet aan mij besteed. Ik denk da als je ze wilt verkopen je bij de giftshop van het ZH aan het beste adres bent Knipoog

fleur_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:03

haha ik vind ze wel grappig, leuk idee Haha!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:04

Jep! Als ik zojuist met een gipsarm uit het ziekenhuis, mezelf zielig voelend langs de giftshop liep... Absoluut, die ging mee naar huis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:04

ja ik zou ze wel kopen denk Knipoog die voor je handen gewoon voor handschoenen misschien (beetje punk k heb nu gewone zwarte Tong uitsteken)

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 00:04

MLoeser schreef:
Hahaha, ik vind ze erg leuk, maar ik maak er liever geen gewoonte van armen en benen te breken, dus ze zijn niet aan mij besteed. Ik denk da als je ze wilt verkopen je bij de giftshop van het ZH aan het beste adres bent Knipoog

Ik wil ze (hier alleszinds Tong uitsteken) niet verkopen hoor. Ik vraag me gewoon af hoe andere mensen hierover denken en dan heb ik het niet over dokters enzo,, want dat weet ik al Clown.

@rasta_love: Clown hoezo op dat idee kwam ik ook? Heb er zo 2 liggen,, en is nog wat warmer ook Haha!
Laatst bijgewerkt door Lord_Ik op 22-12-08 00:06, in het totaal 2 keer bewerkt

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:05

Ik vind het een leuk idee. Gips (zeker armen) wordt vaak een beetje smoezelig.
En ook is het vrij ruw aan de buitenkant waardoor je snel schuurplekken op je andere arm/been krijgt tijdens het slapen.
Ik vraag me alleen af of de afsluitende elastiek niet te strak is, dat maakt het extra warm en is slecht voor de circulatie. Voor benen denk ik dat mensen (ook gezien de prijs) gewooon sokken 2 matem graoter kopen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:05

Vooral de halskragen vind ik mooi, al hoop ik er nooit 1 nodig te hebben Knipoog

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:06

gips is er tegenwoordig al in alle kleuren dusse nee, ik denk niet dat de meeste mensen hierop zitten te wachten. normale, waterdichte , lang genoeg en betaalbare hoezen wel.... (45 euro voor een lang been geval wat voor mij toch echt te kort is....)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:08

@rasta_love: Clown hoezo op dat idee kwam ik ook? Heb er zo 2 liggen,, en is nog wat warmer ook Haha![/quote]

ik kwam niet op het idee om gips hoezen te maken hoor...

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 00:09

rasta_love schreef:
"@rasta_love: Clown hoezo op dat idee kwam ik ook? Heb er zo 2 liggen,, en is nog wat warmer ook Haha!"

Haha neen,, maar op het idee om ze gewoon,, zonder gebroken armen aan te doen Clown

Heb er al enkele dagen, al dan niet met gips (mijn moeder vindt het wel leuk om mij als model in de gips te laten steken Clown) mee rondgewandeld en knellen doen de randjes alleszinds niet.
Laatst bijgewerkt door Lord_Ik op 22-12-08 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:10

Lord_Ik schreef:
rasta_love schreef:
"@rasta_love: Clown hoezo op dat idee kwam ik ook? Heb er zo 2 liggen,, en is nog wat warmer ook Haha!"

Haha neen,, maar op het idee om ze gewoon,, zonder gebroken armen aan te doen Clown

oow ja alleen die van mij zijn niet echt warm hoorw Tong uitsteken maar die met love zijn leuk Ja

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:11

Als ik lang in het gips zou moeten, zou ik het wel overwegen, gewoon omdat ik het leuk zou vinden om het op te pimpen! En ik vind ook echt dat die "omhulsels" voor de kragen er prachtig uit zien! Alleen nog even een geschikte plek vinden om het te verkopen, kan idd in het ziekenhuis, maar ik hou niet van ziekenhuizen, dus zou zoiets dan eerder via internet bestellen (maar hoop het nooit nodig te hebben).

@Suuzepuus, die hoezen zijn er toch al? Toen mn ma jaren geleden haar arm had gebroken, de dag voor we op vakantie gingen, heeft ze snel zo'n hoes gekocht, zodat ze in zuid-frankrijk af en toe de zee in kon en normaal kon douchen, haha.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:12

ik vind ze wel grappig, maar hoe weet je nouw de juiste maat? want met mij had ik met me been + enkel eerst tot de knie ingepakt, en daarna helft van de onderbeen.
( konden jullie hier in feb niet mee komen Huilen van het lachen , lag vanaf toen 5 maanden int gips Clown )

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:13

ja ze bestaan wel maare ze zijn (^$&((* heb eerdere soorten geprobeerd. ze zijn niet te betalen en niet geschikt voor mensen met lange benen. (ik bedoel van enkel tot heup. niet alleeen onderbeen)

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 00:19

just_kiki schreef:
ik vind ze wel grappig, maar hoe weet je nouw de juiste maat? want met mij had ik met me been + enkel eerst tot de knie ingepakt, en daarna helft van de onderbeen.
( konden jullie hier in feb niet mee komen Huilen van het lachen , lag vanaf toen 5 maanden int gips Clown )

Er staan zo van die maffe tekeningetjes bij waar op staat van waar tot waar je je arm of been moet meten en in welke maat je dan terecht komt Haha!

Thaha zo kan ik ook aan jou vragen waarom je niet even kon wachten met 5 maand in het gips te gaan liggen Haha!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:20

Ow oke Lachen Clown
haha ja vraag maar aan me gymleraar waarom we een hindernisbaan moesten doen op school ROFL

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:35

just_kiki schreef:
Ow oke Lachen Clown
haha ja vraag maar aan me gymleraar waarom we een hindernisbaan moesten doen op school ROFL

Zei iemand die paardrijdt of reed gezien dat me niet zo handig lijkt met een gips Haha!

Ze zijn trouwens ook in sommige apotheken en ziekenhuizen te kopen,, maar nog lang niet overal.

Ouwe

Re: Zouden jullie dit kopen? (Hoes voor om gips)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:38

Zijn ze ook waterdicht en dus in de douche te gebruiken? Ik denk niet dat ik snel zo'n hoes zou kopen, ik ben zelf creatief genoeg om zelf wat te verzinnen voor mijn gips en anders de mensen om me heen wel.

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:41

Neen,, deze zijn gewoon van stof,, maar er komen er waarschijnlijk ook wel waterdichte Lachen en evt. ook versterkte om ook op te kunnen stappen (als je met deze beenversies op je gips gaat lopen is ie in no time kapot Tong uitsteken).

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:42

Jaa ik heb hem! Ik moet binnenkort weer geopereerd worden dus dan komt ie weer van pas om mijn been. Haha!

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:48

Echt ontzettend leuk bedacht!
Als ik ooit nog iets breek, weet ik het wel Huilen van het lachen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:10

avaluna schreef:
Vooral de halskragen vind ik mooi, al hoop ik er nooit 1 nodig te hebben Knipoog

Hahaha, heb ik dit gisteren gepost, vanmorgen naar de ha en ik moet geopereerd aan m'n pols, wel jammer nog niet zo'n mooi kraagje Haha!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:42

Ik zou het wel erg leuk vinden voor over gips heen!
Alleen de laatste keer dat ik iets brak is alweer 5 jaar terug, dus ik vrees dat het niet veel gebruikt zou worden als ik er één zou kopen.

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 18:57

Haha na 5 jaar wordt het toch weer eens tijd om iets te breken he Haha! (gegrapt Tong uitsteken)

Haha avaluna,, dat is timing Haha!