Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn pijn was overigens ook aan de overgestelde zijde, linksonder. Daar duwen deed niet meer pijn dan gewoon zegmaar, maar dat zou dus ook kunnen komen omdat je blindedarm aan de andere kant zit. En overgeven... echt emmers vol! Aan eten moest ik niet eens denken. Maargoed, ik weet ook wel dat ik bij de HA kwam (op vakantie, in Curacoa
in ons gezin hadden we steevast om het jaar vakantiepech) en dat die me per direct doorstuurde naar bloedprikken. En echt amper later werden we opgebeld dat we direct naar het ziekenhuis doormoesten omdat ik geopereerd moest worden; acute blinde darmontsteking. Echt, het is toen zo snel gegaan. Ik kan me amper meer herinneren hoe ik binnenkwam in het ziekenhuis want ik zat met m'n gedachen alleen maar bij de pijn... weet wel dat ik echt binnen een paar minuten op de operatietafel lag
Maar nogmaals, ik weet niet of dat altijd per se zo extreem gaat, zoals in garny's bericht het staat, kan het kennelijk ook komen opzetten (de pijn kan dagen...).
Nakisha schreef:Aansteller... hoe durft hij. Wat een rotopmerking. Als een dokter mij dat zegt, zoek ik accuut een andere dokter. Als ik PIJN heb, heb ik PIJN.
En je moet maar zo denken, waarschijnlijk weet je morgen wel wat je hebt en wordt er iets aan gedaan! Komt echt wel goed