Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) is dus echt niet goed! 2 keer per week is ideaal. Zeker niet iedere dag, is te "sterk" voor je darmen zegmaar. Natuurlijk kan de een er beter tegen dan de ander.
, dus het zal wel juist zijn.
Valentinow schreef:Zo van die dingen als Yakult( dus alles voor betere darmflora, hoe heet het, activus bifidusregularus, sorry, het is zoiets) is dus echt niet goed! 2 keer per week is ideaal. Zeker niet iedere dag, is te "sterk" voor je darmen zegmaar. Natuurlijk kan de een er beter tegen dan de ander.
En dit is niet een of ander verzinsel, geloof natuurlijk wat je wil geloven, maar mijn schoonzus doet opleiding voor vroedvrouw, en zij hebben hiertoevallig in de les over gehad. En de prof heeft dit gezegt, dus het zal wel juist zijn.
Je kiest natuurlijk zelf wat je doet, maar die reclames moet je niet zo vanzelsprekend vinden
_Cynthia_ schreef:Valentinow schreef:Zo van die dingen als Yakult( dus alles voor betere darmflora, hoe heet het, activus bifidusregularus, sorry, het is zoiets) is dus echt niet goed! 2 keer per week is ideaal. Zeker niet iedere dag, is te "sterk" voor je darmen zegmaar. Natuurlijk kan de een er beter tegen dan de ander.
En dit is niet een of ander verzinsel, geloof natuurlijk wat je wil geloven, maar mijn schoonzus doet opleiding voor vroedvrouw, en zij hebben hiertoevallig in de les over gehad. En de prof heeft dit gezegt, dus het zal wel juist zijn.
Je kiest natuurlijk zelf wat je doet, maar die reclames moet je niet zo vanzelsprekend vinden
Owh oke haha. Ik neem Yakult al denk sinds dit het bestaan al meedere jaren dus elke dag...

drink ik veel meer, en dat lijkt mij nog altijd gezonder!
Er stond een tijdje geleden in de krant trouwens ook een stuk over drankjes als Yakult dat er een soort antibiotica in zit wat slecht kan zijn op den duur. Ik weet ook niet meer precies hoe dat was, maar ik drink het liever niet meer. Maar ik vind het wel lekker, die light versie.
. Ik koop ze alleen voor de smaak dus
.