Gezocht; het ultieme anti-snurk wondermiddel...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Gezocht; het ultieme anti-snurk wondermiddel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 13:09

Worden jullie er nou ook niet helemaal stapelgek van? Dat eeuwige geronk van die kerel naast je 's nachts? Dodelijk vermoeiend...
Een normale vent snurkt als hij verkouden is, dronken is of met mond open op de rug slaapt, maar die van mij doet het zonder reden en in werkelijk alle houdingen Haha!
Aanspreken,oordopjes, aantikken of gewoon schoppen ( Bloos ).... het werkt allemaal niet. Kerel snurkt op zijn dooie gemak verder en ik lig languit naar het plafond te staren in afwachting van de niet-komende slaap....
Ik ben radeloos mensen, er is onder de inmiddels 100.000 bokkers toch wel iemand met de gouden tip??? Haha!

Dreeetje

Re: Gezocht; het ultieme anti-snurk wondermiddel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:16

Ik had eens gehoord dat je dan zachtjes moet gaan fluiten .. Nagelbijten / Gniffelen Bij mijn mannetje werkt het niet maar wie weet bij jou man !? Hihi .. Alles valt te proberen dacht ik ..

Maar het kan echt hopeloos zijn! Hopenlijk dat je wat betere tips krijgt dan mijn gefluit in de nacht .. ROFL

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:17

Ik heb der ook zo 1 die in alle mogelijke houdingen gewoon snurkt!! Ik ben het wondermiddel ook nog niet tegen gekomen dus hou me aanbevolen!!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 13:18

Fluiten hihi, nog niet geprobeerd, kan ik altijd eens doen ja Haha!
Vrees dat het niets wordt, want ik kan er praktisch een kanon naast afvuren Haha!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:19

Maar van het fluiten hoeft hij niet wakker te worden he Knipoog heeft iets te maken met de hoge toon .. haha .. Voelde me ook wel erg blond, lig je in bed te fluiten .. Bloos! en mannetje houd niet op met snurken .. nou ja dan maar een flinke por .. Vork

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 13:21

Haha, ja dat is waar ja, toch maar eens proberen vannacht Haha!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:21

bij mij is het een kwestie van een keer flink slaan! dan heb ik de tijd om in slaap te komen! haha

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:22

De mijne heeft het ook, bij mij werkt het beste nog om de neus dicht te knijpen Cool Die antisnurkpleisters werken ook wel, maar niet als hij verkouden is Slapen

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:25

Oh wat een herkenning! Die van mij kan er ook wat van hoor.
Vaak reageert hij precies 1 ademhaling op heel hard SSst...maar gaat daarna weer vrolijk verder. Daarna begin ik met duwtjes... daarna schoppen. En uiteindelijk duw ik hem op zijn zij.

Er zijn tegenwoordig wel van die pleisters die je op je neus kunt plakken, maar of die werken???

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:26

Mijn man deed het zelfs als hij op zijn buik lag. Koe
Bij hem kwam het door poliepen. Deze hebben ze toen verwijderd en dat hielp gelijk.
Helaas zijn ze met 1 jaar weer terug gegroeid (hadden ze wel gezegd dat dat kon/zou gebeuren, maar dat verschilt per persoon hoe snel).
Waarschijnlijk gaat hij volgend jaar weer onder het mes, omdat hij er zelf nu ook last van krijgt (altijd moe, niet uitgerust wakker worden, snotterig).

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 13:26

MaaykeKramer schreef:
bij mij is het een kwestie van een keer flink slaan! dan heb ik de tijd om in slaap te komen! haha

Hahahaha, die van mij valt helaas binnen enkele seconde al weer in slaap terwijl ik daar toch langer de tijd voor nodig heb. Slaan geeft wel eventjes rust dus, maar net niet genoeg Haha!

Een collega kwam ook al met de pleistertip, misschien ook eens proberen.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:28

MaaykeKramer schreef:

En als dat niet helpt heeeeeel hard schoppen, richting de grond Tong uitsteken

Gelukkig heeft huidige vriendje er geen last van, althans ik slaap eerder dan hij doet dus ik merk het niet Haha!

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:31

Ben ik dus niet de enige die 's nachts gemeen kon zijn

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:31

Ga even naar een KNO arts, dan kan je de oorzaak zoeken en dan pas een oplossing, of je moet zin hebben om allles wat er is uit te proberen...
Ik ken een vrouw die dr hele leven onwijs snurkte, alles geprobeerd, van die strips op je neus en speciale kussens en weet ik t wat, blijkt dat haar kaak niet helemaal goed staat, nu slaapt ze met een bitje in en kan dr man ook weer in dezelfde kamer slapen (ja zo erg was het)

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:33

Idd, die pleisters schijnen goed te werken, maar soms kan een ander kussen ook helpen Lachen Gelukkig snurkt m'n vriendje maar heel af en toe, en dan ook nog maar heel zachtjes ^^ Wiebel dan eens heen en weer en het is weer over Knipoog

Abby_O

Je hebt bij de DA ook van die plaatjes die je om je neus moet plakken, en dat gaat het snurken ook tegen Knipoog

Elinaa

Ik heb misschien de gouden tip, maar ben bang dat er weinig mannen zijn die het willen proberen Bloos

Er was laatst namelijk een programma op tv over snurken, je zou dan iets van binnen kunnen trainen dmv het spelen op een didgereedoo (hoop dat ik het goed spel).
Je luchtpijp gaat dan beter open staan en je zou op een betere manier gaan ademen.

Denk ook niet dat mijn vriend het wil proberen trouwens, hij is er ooit aan geopereerd, dit werkte niet en sindsdien probeerd hij gewoon niks meer Boos! nou ja zelf weten maar reken maar dat ik dan af en toe aan zijn kussen of dekbed trek om hem wakker te krijgen. wel slaapt hij gelijk weer verder maaf af en toe helpt het draaien op een andere zij

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:34

Herkenbaar, alleen dan met de hond *LOL*
Die 35 kg labrador kunnen er ook wat van.. vreselijk is dat soms! Dat snurkt ook altijd en in alle houdingen Clown

Heb je die pleisters al geprobeerd? Die trekken de neus wat open, misschien dat dat helpt? Vraa gme niet hoe ze heten, ik ken ze alleen van de duitse tv. Die gaan echt over de gehele neus en trekken de boel een beetje open Clown

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 13:37

Nou, eer dat iemand door heeft hoe de didge te bespelen ben je wel weer even verder hihi Haha!

Ik ben overigens vergeten te vermelden dat als hij 's middags een dutje doet (op bed of de bank of waar dan ook Haha!) hij niet snurkt. Beetje jammer weer.

Citaat:

gnagna, je moest eens weten....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:42

Mijn vent snurkt gelukkig niet, me ex wel, dat was echt een drama, kon nooit slapen, zijn zelfs tijden geweest dat ik ergens anders heb geslapen zo wanhopig, en ik was echt doodmoe overdag zodat alles eronder ging lijden en dat was niks.

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:47

Hier nog een ....
Nix helpt. De neuspleisters een beetje, ik slaap als het te erg is met oordopjes maar dan heb ik weer de halve dag jeuk in mijn oren.
Mijn ultieme oplossing is de logeerkamer, heerlijk rustig daar, Slapen alleen ben ik degene die altijd kan verkassen.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:49

Goh.. herkenning..

Niks werkt, en hoe hij ook ligt hij snurkt, hard. Die pleisters werken niet, allerlei druppeltjes ook niet.

Andere kamer slapen leuk idee, maar op zolder hoor ik hem nog... Zelfs met oordoppen.

En gemeen,w at is gemeen. Meneer houdt mij de hele nacht wakker, dus krijgt hij af en toe een elleboog oid. Bloos Knipoog Haha!

edit; even toevoegen dat ik ook wel een erg gevoelig gehoor heb Lachen Dat tikt extra aan, anders zou de logeerkamer misschien wel werken Lachen

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:19

rebeltje schreef:
Goh.. herkenning..

Niks werkt, en hoe hij ook ligt hij snurkt, hard.

Andere kamer slapen leuk idee, maar op zolder hoor ik hem nog... Zelfs met oordoppen.

Bloos! dit is wel heeeeeeel extreem

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:01

norski schreef:

Ik heb mijn vriend een keer zo hard geschopt dat ie uit bed viel Bloos
Van verontwaardiging is ie de rest van de nacht op de bang gaan slapen, want ja ik had hem toch ook gewoon wakker kunnen maken? Beetje jammer dat ie nergens wakker van word als hij eenmaal slaapt slaapt ie echt vast en lig ik dus wakker. Clown

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:58

Mijn opa had t ook. Nu hebben ze zn neusschotje recht gezet en het is over!!