Áltijd koude voeten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MaartPaard

Áltijd koude voeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 00:25

Halo,

Ik word er echt helemaal gek van, ik heb áltijd kodue voeten. Ze willen maar niet warm worden. Ik slaap met kruik + sokken, en na 2 uur zijn ze nog niet warm. Altijd pas als ik wakker word. Ik kan er gewoon niet van slapen. En als mijn voeten warm zijn, dan zijn ze gewoon nooit overal warm, bijvoorbeeld alleen 2 tenen ofzo, of de bovenkant. Heb blijkbaar een slechte doorbloeding.

Heeft er iemand tips voor het slapengaan? Want ik word er echt helemaal gek van! Ik douche sowieso altijd voordat ik ga slapen, anders zijn ze nog kouder..

Alvast bedankt!

uiltje001

Re: Áltijd koude voeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:46

Een electrische deken doet wonderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:51

ik wil ook wel weten wat het antwoord hierop is Lachen

mijn voetjes zijn net ijsklompjes en als ze warm worden worden ze veel te heet en dat is ook irritant!

0oSannuho0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:51

Hier hetzelfde probleem! Ooh wat veschikkelijk vind ik dat zeg!
Ik slaap in de winter ook vaak met een kruik omdat ik er anders gewoon niet van kan slapen. Behalve als mn vriend blijft slapen..dan niet want dan is het bed veel warmer.

Een electrische deken heb ik niet.. helaas

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:52

Hele warme vriend nemen en daar je voeten aan warmen. Dat is ook de enige manier waarop ik warme voeten krijg.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:53

Bij mij werkt een voetenbadje erg goed. Je voelt je net een oud wijf maar ze worden wel warm.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:55

Warme pantoffels dragen in huis zodat ze niet koud worden. Schoenen onder de kachel zetten voor je ze aantrekt en de pantoffels gelijk aandoen als je weer binnen komt.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 03:53

Sokken aantrekken in bed, doe ik altijd. Werkt perfect (wel schone natuurlijk) Verder heb ik mijn vaste plekkie op de bank naast de verwarming dus verder heb ik er weinig last van.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:05

Ik heb de tip gekregen om ultacalsin te gaan slikken. Das een natuurprodukt en bij de drogist te krijgen. Het blijkt dat als je altijd koude voeten hebt je een soort kalkgebrek hebt. Je moet t wel altijd slikken en t zal een paar maanden duren voor je verschil merkt. Ik heb t nog niet geprobeerd, maar ga t zeker doen. Baat t niet, schaad t niet.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:10

Vjestagirl schreef:
Hele warme vriend nemen en daar je voeten aan warmen. Dat is ook de enige manier waarop ik warme voeten krijg.

Daar is de mijne anders verre van blij mee Clown

Ik heb ook sokken en een kruikje... maar het blijven ijsklompjes, met het gevolg dat ik van die koude voeten niet kan slapen... en van koude voeten moet plassen en aangezien ik nu zwanger ben, blijf ik snachts in ieder geval wel bezig Nagelbijten / Gniffelen

Jimbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:13

wisselbad voor je voeten,

10 sec in warm water en 5 in ijskoud water. daar schrikken je voeten van

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:14

De mijne schrikken ook altijd als ik onder de douche stap Nagelbijten / Gniffelen
Ik douche niet eens heel warm maar als dat water dan over mijn voeten komt lijkt het we of ze in de fik staan! AU! Bloos!

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:17

Pffff ik heb ook altijd koude voeten, ik hou m'n sokken altijd eerst aan en als ik 's-nachts wakker word zijn mijn poten bloedheet en trek dan pas mijn sokken uit. Als het echt niet anders wil dan leg mijn voeten tussen de benen van mijn vriend, lekker warm, behalve voor hem dan hahaha

maar zo'n wisselbadje schijnt wel te werken heb ik gehoord eigenlijk nooit zelf ondervonden, misschien toch maar eens proberen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:19

Vjestagirl schreef:

Helaas werkt mijn vriend daar niet geheel vrijwillig aan mee Haha!

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 13:24

Siersma schreef:
Ik heb de tip gekregen om ultacalsin te gaan slikken. Das een natuurprodukt en bij de drogist te krijgen. Het blijkt dat als je altijd koude voeten hebt je een soort kalkgebrek hebt. Je moet t wel altijd slikken en t zal een paar maanden duren voor je verschil merkt. Ik heb t nog niet geprobeerd, maar ga t zeker doen. Baat t niet, schaad t niet.

Wow dat zou eens heel goed kunnen kloppen! Ik heb nml ook best een kalkgebrek, mijn nagels en tanden zijn heel erg slap..
Ik ga eens kijken, hopelijk helpt het!

Ik heb gisteravond gedoucht, de douchekop echt heel lang op een hele hete stand op mn voeten gericht, toen daarna gelijk sokken aangedaan doe ik over de verwarming had gehangen, toen meteen pantoffels aan, kruik in bed. Het blíjven ijsklonten!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:48

Een panty of maillot aantrekken. Lekker warm. Je verliest de meeste warmte bij je pols en enkels, dus lange sokken aan helpt al beter

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:51

ik heb een baby gekregen en sindsdien nooit meer koude voeten Haha!

Maarruh das misschien niet direct de 1e optie bij koude voeten Tong uitsteken

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:11

Goof schreef:
Vjestagirl schreef:

Helaas werkt mijn vriend daar niet geheel vrijwillig aan mee Haha!

Die van mij wel Haha!
Omdat ik het zoiezo altijd erg koud heb hebben we een ontzettend dik dekbed waarvan hij best gaat zweten, dus als ik dan mijn ijsklonten op zijn benen zet vind ie dat helemaal niet erg. (zijn jullie al jaloers Schijnheilig )
Wat bij mij ook wel wil helpen is een voetmassage, worden ze altijd heerlijk warm van en ik val er bijna door in slaap.

HinkevdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:13

thermosokken?
Mijn temperatuur is standaard laag, circulatie werkt niet helemaal zoals het moet werken
Naast koude voeten ook erg koude (en vooral blauwe) handen
thermosokken zijn voor mij echt een uitkomst!

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:16

Ik heb altijd sokken en pantoffels aan als ik in huis ben, verder doet een electrische deken + sokken aan in bed ook wonderen! Ik heb ook altijd last van koude voeten, ook al vallen de mussen van het dak zo warm is het buiten dan heb ik nog ijsklompjes! Ook zorg ik dat mijn sokken, schoenen of pantoffels wat ik ook aan moet voorverwarmd zijn helpt ook al iets. En voor de hele koude dagen heb ik thermosokken wil ook nog wel iets helpen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:05

troi schreef:
ik heb een baby gekregen en sindsdien nooit meer koude voeten Haha!

Maarruh das misschien niet direct de 1e optie bij koude voeten Tong uitsteken

Ach... ik kan kijken of het zin heeft Vork
Laat het volgende winter wel horen Huilen van het lachen

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:58

Zeer herkenbaar, ik heb zelfs zomers weleens "blauwe" voeten als ik m'n schoenen uittrek! S'winters maak ik een kruik van gekookt water (wordt eigenlijk afgeraden in een kruik!) en leg deze in mijn bed. Vervolgens neem ik een warme douche en kruip na het douchen gelijk m'n bedje in. Ik slaap naast de verwarming en onder een vierseizoenen dekbed. Voorheen sliep ik naast de verwarming, met kruik en met electrische deken, maar dat vond ik eigenlijk wel te gek worden...
Owja, en als vriendlief er niet is gaat m'n paarse pyamabroek ook nog weleens aan...

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:00

Ik weet niet of het hier al genoemd is maar in een ander topic over koude voeten las ik dat er sokken bestonden met een adapter waardoor je ze op kunt warmen en ze heel lang warm blijven.

edit: Verwarmde EQ sokken
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 13-12-08 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Lange link even aangepast

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:36

Vjestagirl schreef:

Inderdaad Extreme duivel die van mij is nooit zo heel blij met m'n ijsklompjes Schijnheilig maar dat helpt wel!

Ik heb ook altijd zo'n superwarme kruik in bed, helpt ook redelijk, dan lig ik niet nog uren wakker...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:43

Als ik koude voeten heb trek ik sokken aan in bed, dan maak ik ze tenminste niet kouder met elkaar, en mezelf ook niet Lachen