Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sodeletuut schreef:Fijn dat de huisarts er zo snel kon zijn en dat het nu alweer wat beter gaat met je moeder!
Wel even behoorlijk schrikken!
Huisartsenposten zijn inderdaad nergens goed voor
Ik had een tijdje geleden iets met mn pols, ik had er erg veel last van. Dus wij naar de HApost.
Komen we binnen. ''Ja, jullie moeten eerst bellen voor een afspraak!''
Dikke onzin, dus mijn vader: 'Ik wil ook wel buiten gaan staan en dan even bellen'
Maar toen hielpen ze ons wel, bleek later een scheurtje in mn bot te hebben. Dus je hebt echt niks aan de HApost.
Sterkte met je moeder!
Relaxed schreef:Als je de huisartsenpost belt kan je ook altijd nog kiezen voor spoed (bij ons moet je dan een 9 drukken geloof ik..) Die wordt altijd meteen opgenomen en verder zul je idd op je beurt moeten wachten. De huisartsenpost is nu eenmaal niet voor ernstige spoedgevallen, maar meer voor huis-tuin-keuken ongelukjes..Ik werk zelf samen met de huisartsenpost en je wilt niet weten waarvoor mensen de huisartsenpost bellen..
o0eefje0o schreef:dat is logies idd maar de reden waar ik voor belde was wel voor de huis arts en ruim 12 min aan de telefoon is echt te veel en dan nog niemand te spreken krijgen een minut of 4 oke.
ben zelf suderende voor doktersassistente dus snap ook dat je niet altijd meteen de telefoon aan kan pakken maar kom op meer als 12 min en dan nog geen foon opnemen schandalig
o0eefje0o schreef:112 wilde mijn moeder niet ze was deels bij en mogt neit bellen ze wilde geen ambulance! dus dan blijft alleen de HAP over! maar druk! toen ik daar aan kwam om medicijnen te halen zat 3 man sterk achter 1 pc hard te lachen
Relaxed schreef:Als je de huisartsenpost belt kan je ook altijd nog kiezen voor spoed (bij ons moet je dan een 9 drukken geloof ik..) Die wordt altijd meteen opgenomen en verder zul je idd op je beurt moeten wachten. De huisartsenpost is nu eenmaal niet voor ernstige spoedgevallen, maar meer voor huis-tuin-keuken ongelukjes..Ik werk zelf samen met de huisartsenpost en je wilt niet weten waarvoor mensen de huisartsenpost bellen..
Charles schreef:@ Relaxed, het verschilt heel erg per regio hoeveel mensen er zitten, Regio Midden Holland met zo'n 200.000 patienten heeft op een drukke zaterdag zeker 5 assistentes.
Idd mensen bellen voor de stomste dingen, hebben ze al 2 weken last van een pijntje en beslissen ze uitgerekend op het drukste moment de HAP te bellen.