Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bedankt!
Heb wat opdrachten van Novadic waar ik veel aan heb en ik vecht elke minuut van de dag tegen de drang van alcohol.nikita_benno schreef:jeetjes meis wat een verhaal.
ten eerste vind ik het fout dat ze je zo zonder pardon de deur wijzen je zit daar toch om geholpen te worden...? soms snap ik die mensen niet. wel heel knap dat je je verhaal gewoon zo op bokt zet.
heel veel sterkte
Nathalie schreef:nikita_benno schreef:jeetjes meis wat een verhaal.
ten eerste vind ik het fout dat ze je zo zonder pardon de deur wijzen je zit daar toch om geholpen te worden...? soms snap ik die mensen niet. wel heel knap dat je je verhaal gewoon zo op bokt zet.
heel veel sterkte
Was idd een hele stap...... Vond het erg eng omdat dit toch een openbaar forum is. Maar ach, iedereen in mijn omgeving wist het toch al en waar kan ik beter mijn hart luchten dan hier.
En het is nou eenmaal zo, ik heb me de eerste weken kapot geschaamt in het ziekenhuis, maar het is nou eenmaal zo gelopen, klaar. Dus de schaamte is gewoon weg. Het gevoel van 'normaal' willen zijn is wel sterk aanwezig... en wat andere mensen wel niet van me zullen denken...... maar ook dat komt wel weer goed.
De wil is sterk, en ik krijg ontzettend veel steun hier thuis, wat me ook heel veel waard is. Dus dat gaat me wel lukken. 
Nathalie schreef:Vanaf toen heb ik het gevoel gekregen dat ze op de Paaz vinden/denken dat mijn andere klachten komen door de alcoholverslaving. Ikzelf (en bij de Novadic) vinden dat die twee dingen gewoon los van elkaar staan.